Belangrijk emailadres en onze telefoonnummers - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Belangrijk emailadres en onze telefoonnummers - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Belangrijk emailadres en onze telefoonnummers

Door: Franc en Marjo

18 Augustus 2006 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Hier even een kort bericht van ons. We hebben een site ontdekt waar jullie ons gratis smsjes kunnen sturen. In ieder geval, we hopen dat het werkt. Ik hoop dat jullie het proberen.

De site: www.mas.aw

Alleen het telefoonnummer van Aruba moet ingevoerd worden en niet de landcode dus:
Franc: 5665958
Marjo: 5645608

Inge en Jeroen: Ga maar boeken, die periode is voor ons geen probleem. En mei en juni is de perfecte periode om te komen.

De foto\'s van ons huis volgen snel. Hierbij alvast een voorproefje.

Groetjes Franc en Marjo

• 18 Augustus 2006 - 08:15

Nienke:

Ik heb net een smsje gestuurd, maar je mag er volgens mij maar 5 versturen van hezelfde IP-adres. Onze webcam is geïnstalleerd, dus met ons valt nu ook te videoconferencen! Marjo, ik spreek je maandag,
    x Nienke

• 18 Augustus 2006 - 10:48

Suus B:

Hee,
    Da's handig. Ga het gauw een keertje proberen.
    Echt coole foto's van jullie huuske. Chiquedefriemel (hahagrappigwoord)
    Wat leuk dat jullie het eiland al een bietje verkend hebben,heb je ook een beetje een vakantiegevoel ipv het harde werken. En niet vergeten wah, al die mooie plekjes.....kunnen jullie ons mooi alles laten zien.
    Een fijn weekend en tot sms/meels.
    ENJOY
    Dikke kus Suus

• 18 Augustus 2006 - 10:54

Suus B:

Hee,
    Da's handig. Ga het gauw een keertje proberen.
    Echt coole foto's van jullie huuske. Chiquedefriemel (hahagrappigwoord)
    Een fijn weekend en tot sms/meels.
    ENJOY
    Dikke kus Suus

• 18 Augustus 2006 - 20:05

Yvonne:

Ha luitjes ik ben nu op mijn werk en heb even niets te doe, de oude lui liggen in bed. Ik heb voor de eerste keer jullie site bekeken, erg leuk en lekker lees en kijk plezier. Het gaat jullie wel goed dat zie/lees ik wel. Wat leuk dat Marjo ook werk heeft, tel je ook weer mee, maar ja een langere vakantie is natuurlijk ook niet weg. Morgen zie ik het Heldens volk weer, want Tante May is jarig.De groetjes en tot mails Yvonne

• 19 Augustus 2006 - 15:59

Jeroen En Inge:

Hallo arubanen! ZO jullie hebben het wel slecht daar zeg lees en zie ik...tjonge jonge! Heel fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben en dat jullie zo genieten! erg leuk om de verhalen te lezen / foto's te kijken en we zullen skype óók snel installeren. De webcam hebben we al dus we moeten snel maar even webcammen! Ik ga weer even door met werken! Geniet van jullie weekend en tot bels/ mails enzo! heel veel groeten van Inge en Jeroen. ps. Mooie auto! Doei!

• 20 Augustus 2006 - 16:10

Kim En Steven:

Franc en Marjo!!

Jammer dat gisteren ons microfoontje het niet deed, maar we bellen snel weer. Steven en ik gaan morgen lekker een midweekje naar Berlijn.......
    Tot gauw liefs van ons

• 22 Augustus 2006 - 16:49

Mam:

Franc en Marjo
    Mooie fotos vooral die container met je naam er op. We zijn benieuwd.
    Groetjes van moeders

• 23 Augustus 2006 - 09:38

Carolien:

Hey Fransje en Smuldorado,
    Enne nog alles paletti met jullie? Leuke foto's. Hoop binnenkort zelf ook op zo'n geweldige webcamrondleiding door jullie huisje!! Werk en geniet ze daar nog en hopelijk eens tot SKYPE.
    Groetjes
    Carolien

• 23 Augustus 2006 - 21:52

Margs:

hey franc, hoest nou met je papiamento? er zitten op aruba ook vast veel makambas die allemaal huilands lullen. doe je best he, het volgende bericht in het papi! mashi danki dushi! take care! smuack smuack voor allebei!xxx maya

• 28 Augustus 2006 - 15:06

Ils:

hee marjo en franc!
    Alles bon?
    volgende week rond deze tijd zitten wij in het vliegtuig op weg naar jullie toe!!spannend!!! hebben jullie nog tips voor wat we zeker mee moeten nemen??

p.s. Marjo wat wil je voor je verjaardag hebben :-D

• 30 Augustus 2006 - 11:56

Moeders Teeuwen.:

Hoi Marjo
    Hoe was het de vorige week zaterdag op zee?Alles goed gegaan met Franc?Amuseer je wel een beetje nu je alleen bent? succes van ons allemaal
    Doei de groetjes en een dikke kus Pap mam
    Suus en ruud Kim en steven.Ik bel je nog.....

• 01 September 2006 - 08:17

Kimmel:

Hey Franc en Marjo!!

Vandaag lekker een vrije dag, maar moet net als jou Franc aan de studie!!!
    Marjo weer blij dat Franc terug is?

Spreek jullie snel weer!
    liefs

• 03 September 2006 - 11:32

Mams:

hallo lieve mensen.Als suus vanmiddag niet thuis is bel ik jullie om vijf uur per telefoon Dus tot kijks of tot per telefoon.
    groetjes mams....

• 05 September 2006 - 15:07

Inge:

Hallo schatjes,

En wie is er bijna jarig....joepie...Is Hilde al daar? Hier wordt het van de week eindelijk weer wat beter weer...en maar liefst voor 2 dagen geweldig toch,...Sinds we terug zijn uit India was het hier herfst. Donderdag gaat jeroen na in zijn werkoverleg of hij in die periode vrij kan nemen dus....jullie horen het zo snel als mogleijk want hoogstwaarschijnlijk kunnen we van het weekend boeken. Wij reserveren vast bij deze.... Groetjes van Ons, we missen jullie nu toch wel. Hee mai, ga nu winkelen met Karen en mams ook leuk maar dit was altijd ons uitje...snikkie snikkie, snikkie...zal aan je denken..

Groetjes Inge

• 06 September 2006 - 18:02

Karhtuizerstraat:

Hoi Franc ,Hoe ishet nog? Wanneer komen er nog eens wat foto"s op te staan? B,v van Marjo"s werk plek?Ben wel een beetje beniewd. Marjo bijna jarig hiep piep hoera.

Groetjes Tooske

• 11 September 2006 - 06:36

Inge:

Lang zal ze leven lang zal ze leven hieper de piep hoera...Joepie een jaartje ouder..... Ik bel je vanavond...Dat lijkt me beter als vanmorgen aangezien ik je erg goed ken....Tot vanavond doei doei doei, geniet ervan ps Franc bezorg jij marjo ontbijt op bed?

Groetjes Jeroen en Inge

• 13 September 2006 - 11:20

Vivianne Aus Kameroen:

Hee Marjo!

lang niks meer gehoord! wacht met smart op een nieuw berichtje!

Hier is alles nog tip top! Regenseizoen is bijna ten einde en de zon breekt door..

We hebben onze tickets gereserveerd voor onze vakantie naar Nederland in november...

Dikke kus en tot later!

Viefke

• 13 September 2006 - 11:22

Vivianne:

o nog iets, ik weet niet of dat ook handig voor jullie is, maar je kunt je goedkoop laten bellen uit Nederland...
    Men kan dan 0900-1907 bellen en dan het nummer dat je normaal zou draaien naar aruba.. je hoort dan vanzelf wat de kosten zijn! Bellen naar Kameroen met via dit nummer is 50 eurocent goedkoper!!! dussssssss...

• 14 September 2006 - 18:44

Lizet:

ha die marjo en franc!!
    Marjo, sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen, maar nog van harte met je verjaardag!!
    beetje druk gehad lately, sorry, is natuurlijk geen excuus maar toch...
    hopelijk heb je het leuk gevierd daaro en heb je ons niet teveel gemist!!
    gr en ook van guus!!