Onze nieuwe site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu Onze nieuwe site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Onze nieuwe site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Franc en Marjo

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Zoals iedereen al weet is het bijna zover en vertrekken we over 2 weken naar Aruba.
Dit is onze nieuwe site waar we onze avonturen, verhalen en nieuwtjes op zullen vermelden.
Daarnaast hebben we natuurlijk nog onze eigen emailadressen:
teeuwenfranc@hotmail.com
marjosmulders@hotmail.com
franc-en-marjo@hotmail.com

Onze nieuwe adres op Aruba per 11 juli is:
Residencia San Barbola 285
(geen postcode) Aruba

Het nieuwe telefoonnummer op Aruba volgt nog. Onze mobiele nummers zullen per 11 juli 12.00 uur komen te vervallen, want dan zitten we namelijk in de lucht.

Hopelijk zien we veel reacties van jullie terug op deze site. Binnenkort zullen we er foto's op plaatsen.

Tot 8 juli op het Superknalfeest.(voor degene die niet komen, meld je aub deze week nog af)

Groetjes Marjo en Franc

  • 26 Juni 2006 - 12:58

    Kick:

    Sjappoo Charlie en Marjo!!! Zo blijven tenminste we een beetje op de hoogte van jullie capriolen in Aruba. Complimenten aan de webmaster!!!

    Tjuss!!!

  • 26 Juni 2006 - 12:59

    Germaine:

    Hoezo Aruba??? Heb ik iets gemist?

  • 26 Juni 2006 - 13:25

    Suus:

    Bon dia luitjes,

    Wat leuk jullie nieuwe site!!!
    Ga k zeker in de gaten houden de komende jaren.
    Marjo tot 1 juli bij de lunch, franc tot 8 juli.

    Ajo
    Kus suus

  • 26 Juni 2006 - 13:46

    Nienke:

    ARIBARUBA! We zijn wel jaloers op jullie hoor! Maar gelukkig mogen we drie maanden lang van jullie Veronica gids genieten. Vergeet trouwens niet het kaartje mee te nemen wat nog bij de post in Nijmegen voor jullie ligt!

    heel veel liefs,
    Nienke

  • 26 Juni 2006 - 14:02

    Karin En Timo:

    Heel veel plezier in het zonnige Aruba. We zullen goed voor jullie oude huisje zorgen. Ik hoop dat we er de 8e bij kunnen zijn.

    Liefs...

  • 26 Juni 2006 - 14:22

    Thies:

    Hé luitjes, waarsjienlik zeen ich uch neet mier in Dörp mer goije reis en veel suc6 guns. We volge 't heij wel en mesjien zeen we uch nag wel us op msn versjiene!

    Groetjes,
    Thies

  • 26 Juni 2006 - 14:46

    Ilse:

    hee marjo en franc

    leuke site ;)
    Maaruh misschien dat mignon, ik en Elke jullie dus komen vergezellen daar op aruba!! In ieder geval heel veel plezier en tot 30 juni!

    liefs ilse

  • 26 Juni 2006 - 17:13

    Mariella:

    Hallo Marjo,
    Wat een verrassing! Verkas je naar Aruba? Mijn huidige vriend Geert heeft een paar jaar op Aruba gewoond! Wat gaan jullie daar doen? Het is er prachtig. Geert heeft er vele leuke herinneringen aan. As vrijdag vertrek ik op vakantie, dus ik kan je niet uitzwaaien op 11-7. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden. Heel veel plezier en geluk alvast op Aruba! groetjes Mariëlla

  • 26 Juni 2006 - 17:37

    Suus T:

    ja broertje en Marjo M.
    Wat een goed idee deze site. Slim. Tot donderdag op ons laatste etentje samen in nederland. veel liefs suus

  • 26 Juni 2006 - 18:15

    Lizet:

    he jullie!! leuk man, zo'n site!!
    tot zaterdag, gaan we nog 1 x goed feesten!!
    xx

  • 26 Juni 2006 - 18:15

    Kimmel:

    Hey lieve broer en Marjo!!

    Ja het einde in Nl komt inzicht, maar met deze site kunnen we jullie toch een beetje in de gaten houden.
    Liefs

  • 27 Juni 2006 - 13:19

    Carolien:

    Hey neef en smuldorado!
    Goed initiatief deze site, ga hem zeker dagelijks volgen tussen het koffie drinken door op kantoor!! Nog paar dagen en dan gaan we nog even met z´n allen flink feesten en dan is het toch echt zo ver! Succes nog met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes
    Carolien

  • 28 Juni 2006 - 07:33

    Tom:

    Hee Franc en Marjo,

    Helaas kan ik er niet bijzijn, zoals jullie weten zit ik in Korea.
    Ik weet niet of Annemiek nog komt, maar dat merken jullie vanzelf wel.
    I.i.g. heeeel veel succes en ook vooral veel plezier op jullie avontuur.
    Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van mijn site?
    www.ditomassi.waarbenjij.nu
    Staat al aardig wat op.
    Nou veel lol op jullie feestje nog en tot wer es op de smulliedaag of zoe.
    Tommel

  • 28 Juni 2006 - 21:30

    Elketraz:

    Hola amigos!
    Wat een gave site!Ik ga er zeka vaak op kieke!
    Ben net trug uut t vliegtoig van Barca! Supergave vakantie gehad!Dus nu heb ik tied om leuke dingen met de niet meer HAN-meiden te gaan doen!
    Aruba bijna in zicht! Maar eerst nog feesten! Ik hoop jullie vaak op het one happie island tegen te komen!

    Dikke tutu

    www.ben-je-er-elke?.ja-ik-ben-er.nu

  • 30 Juni 2006 - 09:26

    Tinkie:

    He hallo limboër:0

    Marjo en Frank, heel veel plezier en soms wat koude lucht toegewenst! Ben echt wel jaloers hoor, jammie lekker weer en mooie mannen;)

    dikke smakkos vanuit grun!

    Ik ga echt vaak even kieken hierop, leuk man!

  • 03 Juli 2006 - 18:07

    Moniek Hendriks:

    Ha Franc en Marjo,
    ik wens jullie heel veel plezier en vooral veel geluk samen op Aruba!
    X Moniek

  • 06 Juli 2006 - 11:56

    Ri-jan:

    Hey Minse,
    Al lekker aan het kwartetten??
    De kriebels nog een beetje onder controle?? :P
    Ik kijk nu al bijna elke dag even op jullie site en dat ga ik zeker volhouden..
    Tot the big party!

  • 09 Juli 2006 - 19:06

    Inge:

    Hallo lekkertjes,

    Wij vonden het een te gek feest....Nu op naar Aruba.... En heel snel weg hier!! Heerlijk! Goede vlucht/ reis tot van de week, we bellen na onze vakantie. Kunnen we meteen de India story's vertellen...Dikke kus Jeroen en Inge

  • 12 Juli 2006 - 16:41

    Inge:

    Hallo Arubianen....

    Hoe is ie daar...Ik ben benieuwd!!! Zijn jullie meubels aangekomen??? Laat snel jullie eerst indrukken voor ons achter op deze site.....

    Groetjes Inge

  • 24 Juli 2006 - 19:56

    Theo En Hennie:

    ha franc en marjo.
    keileuk jullie foto,s en jullie belevenissen te zien en te lezen.dit moet voor jullie een waanzinnige tijd zijn.hopelijk bevalt franc,s werk daar heel goed.van jou paps,marjo hebben we gehoord dat je bij een duikclub gesolliciteert hebt.we duimen dat dit succesvol is.hoewel we denken dat jij je voorlopig niet zult vervelen.we zullen jullie capriolen met aandacht volgen!!!!!!gr.theo en hennie

  • 05 Augustus 2006 - 21:27

    Rien En Annemie:

    Hallo Franc en Marjo,
    een groetje uit Horst.
    Wij hoorde dat het heel goed met jullie gaat en dat vinden wij maar wat fijn. Ik heb jullie net een bericht gestuurd via hotmail omdat het via waar ben jij nu niet werd verstuurd, ra. ra hoe kan dat nou. nou ja.... via hotmail zal het toch wel aankomen hoop ik. Marjo en Franc.. pas goed op elkaar en tot horens. liefs, Rien en Annemie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Berichtjes en nieuwtjes over ons volgen snel. Groetjes en tot snel.

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 111768

Voorgaande reizen:

11 Juli 2006 - 10 September 2009

Ons leven op Aruba

Landen bezocht: