De grote verhuizing.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu De grote verhuizing.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu

De grote verhuizing....

Door: Franc en Marjo

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

Na veel Seat Ibiza's vol met verhuisspullen vanuit Nijmegen naar Meterik te hebben gereden was 6 juni de dag dat onze spullen zouden worden opgehaald. Omdat veel van onze spullen naar Aruba werden verplaatst moesten we vanaf dat moment dan ook met mindere dingen genoegen nemen in Nijmegen. De laatste twee weken hebben we dan ook geleefd op een tuinset, hebben we gekookt met een campingset en moesten we zelf bijna van plastic borden eten.
6 Juni zou een internationaal verhuisbedrijf onze spullen komem ophalen om deze vervolgens te gaan verschepen naar Aruba. Twee uren later dan afgesproken kwamen twee gasten van het bedrijf aanzetten en hebben vervolgens werkelijk alles tot in detail ingepakt en dichtgeplakt met dikke tape. Uiteindelijk zijn deze twee mannen vier uur beziggeweest met alles. Onze spullen zullen ongeveer 3 - 5 weken onderweg zijn en zich nu ergens bevinden ter hoogte van de bermuda driehoek. Nu maar hopen dat we op Aruba de spullen snel, makkelijk en zonder bolletjes kunnen inklaren.
We hebben wat foto's toegevoegd van de verhuizing.
Saludos, Franc en Marjo

  • 03 Juli 2006 - 09:56

    Ruud Van Hoof:

    Hey Marjo veel plezier in de spannende tijd die jullie tegemoed gaan.. ik zal zo af en toe even op deze site kijken en een berichtje achterlaten.. trouwens een nieuwtje.. weet niet of je het al gehoord had maar ruudje wordt vader.. groetjes Ruud ( kopke ha ha )

  • 03 Juli 2006 - 11:51

    Nichtje Sandra:

    Hallo! Wat een gedoe in de "mieterik", nu maar hopen dat alles veilig en wel aankomt a la ARUBA! idd, zonder bolletjes :) Ik verheug me op het feestje zaterdag! Tot dan! en geniet nu nog, de laatste dagen in holland! Met het mooie weer gaat dit vast lukken!
    Vele groetjes vanuit de st annastraat!

  • 03 Juli 2006 - 17:59

    Suusje:

    he luitjes. Wat zielig zeg dat jullie je moesten behelpen met de campingspullen. Maar jullie hebben het gered hoor. Nu is het aftellen en je voorbereiden op het feest. Succes.
    Suusje

  • 04 Juli 2006 - 07:00

    Vivianne Duchateau:

    Hee Marjo!
    Ik zit hier in Kameroen, waar mijn (inmiddels) man Laurent werkt (je weet wel.. nog steeds dezelfde!!! We blijven hier minimaal een jaar..
    Ik moest opeens denken aan onze tijd in Formentera... dat was toch lachen he! En nu zitten we allebei verspreid over de wereld!
    Je kunt ons ook volgen op:
    vivianneenlaurent.waarbenjij.nu

    Heel veel succes en plezier in Aruba!!!!

  • 07 Juli 2006 - 14:43

    Margs:

    hallo lieverds,
    de tijd komt nu heel dicht bij! morgen gaan we nog even van elkaar genieten en dan beginnen jullie aan jullie geweldige avontuur! als er nou nóg iemand van mijn familie/vrienden naar de antillen verkast, ga ik óók! geniet nog even van het al het hollandse en tot morgen! dikke zoenen, may

  • 07 Juli 2006 - 17:43

    Jos En Sylvia:

    Ha Marjo en Franc! Vanuit Noorwegen alvast kei veel plezier morgen, geniet ervan. Balen dat we er niet bij kunnen zijn.
    Dikke knuffel van os!!

  • 09 Juli 2006 - 11:05

    Lizet:

    hellu!
    bedankt nog voor gezellige feesje gister! natuurlijk was het einde niet echt gezellig..maja..
    geniet van jullie grote avontuur en pas goed op elkaar!!
    liefs!!

  • 09 Juli 2006 - 23:42

    Ronald Kok:

    Hey Marjo en Franc,

    Een supertijd daar gewenst, wellicht dat ik jullie daar nog een keer kom opzoeken in 2007!

    Gr Ronald

  • 10 Juli 2006 - 20:05

    Tante Pieta:

    Ha Marjo en Franc, ik heb jullie site gevonden, en ga hem zeker vaak bekijken. Goeie reis en veel liefs van ons.

  • 13 Juli 2006 - 18:13

    Kimmel:

    Hey Franc en Marjo!!

    Fijn dat jullie goed gearriveerd zijn! Franc ik vond het echt heel fijn je nu al even aan de telefoon gehad te hebben. Veel plezier en hou ons op de hoogte he!
    liefs Kimmel

  • 14 Juli 2006 - 10:16

    Inge:

    Hallo daar....

    Ik moet geloof ik nog even ontdekken hoe deze site werkt....Want ik begrijp dat jullie goed zijn aangekomen...nou geniet ervan. Ik heb op een andere site ook al een berichtje achter gelaten....Nou ik ga op onderzoek uit...groetjes...later xxx Inge

  • 14 Juli 2006 - 13:20

    Ils:

    haai Marjo en Franc

    goed aangekomen dus lees ik!!! wij (M, elkie en ik) hebben gister besloten dat we waarschijnlijk 4 sep t vliegtuig richting Aruba pakken...dus komen we jullie vergezellen :-) ... ow alvast heel veel succes bij je solli gesprek!!

    groetels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Berichtjes en nieuwtjes over ons volgen snel. Groetjes en tot snel.

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 111877

Voorgaande reizen:

11 Juli 2006 - 10 September 2009

Ons leven op Aruba

Landen bezocht: