Hiep Hiep Hoera - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Hiep Hiep Hoera - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Hiep Hiep Hoera

Door: Franc en Marjo

17 September 2006 | Aruba, San Barbola

Vrijdag 8 september was het zover. De eerste gasten kwamen aan op Aruba. Helaas konden we Hilde en Roy niet zelf van het vliegveld halen, maar ze hadden de taxi zelf snel gevonden en ons huis ook. Zaterdag moest Marjo werken en heeft Franc Hilde en Roy mee op sleeptouw genomen.

Maandag had Marjo wel vrij, want HIEP HIEP HOERA, er was er een jarig. Toen Marjo 's morgens opstond, lagen de cadeaus al op tafel en hingen de slingers aan de muur(suus T. nog bedankt hiervoor). Hilde en Roy waren door het thuisfront gebombardeerd met cadeautjes voor de jarige job. Na alle cadeaus uitgepakt te hebben (nog iedereen bedankt voor de supermooie cadeaus)werd het tijd om het eiland te verkennen. Hilde en Marjo gingen de jeep ophalen die we gehuurd hadden. Het was wel een hele grote auto. En een krakkemik. Wij Nederlanders huren natuurlijk liever bij een low-budget maatschappij dan bij Avis of zo. Dat doen we dus nooit meer......... Avis heeft vanaf nu een vaste klant erbij. We zullen niet verder in details treden!!!!!!!!!!

Met de jeep zijn we het National Park van Aruba ingegaan en hebben we verschillende grotten bezocht. Heel spannend allemaal. We hebben tussen de kakkerlakken en de vleermuizen gekropen...................
Op het einde van de dag nog even een duik genomen bij een heel mooi stukje Aruba....en daarna snel naar huis, want we hadden een webcam afspraak met het thuisfront. Al met al een supermooie verjaardag. Helaas wel zonder vlaai.

Verder zijn we er achter gekomen dat smsjes uit Nederland niet aankomen. Alleen via mas.aw, die komen wel aan. Dus als jullie de laatste weken nog gesmst hebben, hebben wij die niet ontvangen.

We hebben nog verschillende foto's bijgevoegd. Van Marjo haar werk, de verjaardag, de trip met Hilde en Roy en natuurlijk van ons huis. Veel kijkplezier.

Dikke kus Franc en Marjo

• 17 September 2006 - 06:48

Ri-jan En Rob:

Hoi luitjes!
    Net terug uit Zuid-Frankrijk en meteen al een nieuw berichtje van jullie. Leuk! Ook mooi om te zien dat de kadootjes zijn aangekomen. Minder leuk dat de sms'jes niet zijn gearriveerd. We hadden er zo'n 100 gestuurd met het lang-zal-zijn-leven in 27 talen! We bellen aankomende week nog een keer. Groetjes, R&R

• 17 September 2006 - 07:10

Vivianne:

Heee Marjo en Franc!

Marjo, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Leuke foto's, fijn dat je bezoek hebt! errug relaxt!

Had je nog geprobeerd of nederlanders naar jullie ook goedkoper kunnen bellen via 0900-1709...

P.S. Je kunt ook sms-en via skype, is niet gratis, maar vast wel goedkoper!

Dikke kus! Vief en Laurent!

P.P.S In Kameroen gaat het nog prima!

• 17 September 2006 - 09:13

Lizet:

hellu!!
    ziet er superleuk uit allemaal, behalve die slang dan!!
    en je bent goed verwend geworden!! maar dat moet ook!!
    grrrrrrrrrrrrrrr

• 17 September 2006 - 09:25

Carolien:

Hey francenmarjo.nl,
    Leuk man allemaal die nieuwe foto's. En Marjo je bent niets tekort gekomen met je verjaardag daar zo te zien en lezen!! Bel jullie waarschijnlijk deze week of volgende week. Teamgenootje van mij gaat over 2 weken die kant op dus wellicht dat jullie de nieuwe 'Jan' al eerder hebben. Mzzl
    Caro

• 17 September 2006 - 15:25

Kimmel:

Hey!!!

Leuk dat we weer iets nieuws kunnen lezen en zien op jullie site. Kijk er regelmatig op en het heeft nu weer even geduurd (maakt niks uit, hoor).
    Hier in NL gaat alles zijn gangetje en Marjo ik heb op mijn hotelkamer wel een drankje gedronken op je verjaardag.
    Ik spreek en mail jullie snel weer.

liefs Kim en Steven

• 17 September 2006 - 15:33

Margs En Menno:

hey dushi's!
    vanuit oman een dikke zoen. may, op de 11e zat ik ergens in een wadi in oman, dus kon ik je niet mailen. vandaag weer de eerste kans hiervoor. ik heb wel de hele dag aan je gedacht en dus alsnog: HAPPY BIRTHDAY!! morgen vliegen we naar jordanie voor nog meer vakantie. weer in NL gaan we gauw een keer bellen! dikke kussen en veel liefs, may & menno xxx

• 17 September 2006 - 17:35

Suus C:

Hallo daar.
    Wat weer een mooie foto's. Bij die grot was jij ook nog niet geweest of wel franc? Wat balen dat de sms-jes niet aan komen. Hoe kan dat eigenlijk? Marjo de boeken moeten echt super zijn om te lezen. Er zit wel een volgorde in weet je dat? Onze slinger staat mooi in jullie huisje en gelukkig kun je hem bewaren tot franc jarig is ha ha. In tunesie hebben we nog aan je gedacht en getracht te sms-en maar helaas.
    Bedankt voor de info en zo en tot bels

groetjes suusje Coppers

• 17 September 2006 - 19:13

Germaine:

Hoi Marjo en Franc,
    Ziet er allemaal fantastisch uit! Zijn de schoolbanken met pubers toch maar saai. Gefeliciteerd met je verjaardag. Afgelopen woensdag is Flynn 1 jaar geworden!
    Evan wordt de 25e 9 en John is alweer een week 42! Verjaardagen genoeg dus! Tot mails maar weer! Groetjes, Germaine, John, Jason Evan en Flynn

• 18 September 2006 - 10:31

Bas En Evelyn:

Kei proficiat nog met je verjaardag! Goed geviert zo te zien. Erg goede boeken om te lezen, er komt een vrouw bij de dokter wordt janken geblazen. toi toi toi groetjes uit Oostrum

• 18 September 2006 - 18:49

Marleen:

Hé Franc en Marjo,

Super leuk die foto's zeg! Marjo, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Maar je ziet er goed uit en ik zie geweldig uitzicht op zee vanuit je werk.... Beter!!!
    XXX Marleen

• 18 September 2006 - 20:30

Pap En Mam Teeuwen:

Franc en Marjo wat hebben we gisteren avond nog genoten van de mooie fotos van jullie.Ze zijn super ,Franc en Marjo wat zien jullie er lekkeruit met de bruine snut..Ik weet zeker dat Hilde en Roy het super leuk hebben gehad ,ze zal het wel allemaal tegen tante TRiy vertellen als ze weer aan het werken is.
    groetjes van de karthuizerstraat.........

• 18 September 2006 - 21:28

Annemiek:

Ha Marjo en Frank,

Marjo, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie wel dat jullie volop genieten daar. Heel veel groetjes uit Venray en Korea
    Groetjes Tom en Annemiek

• 19 September 2006 - 11:42

Hilde En Roy:

Zo, na een goede vlucht met veel turbulentie zijn we weer in het kikkerlandje. Het weer toen we landden: erg bewolkt en regen, regen en nog eens regen!! Dan was het bij jullie heel wat beter. Het kadootje is al bij huize Smulders afgeleverd, evenals de rest. En natuurlijk ff een traantje wegpinken. Heb nog enkele dagen vakantie, dus dan kan ik aan de film beginnen en die geef ik dan zoals afgesproken aan fam Teeuwen mee. Nog veel plezier daar en werk ze. Oh ja, laat ff weten of de 16 vuilniszakken met de cactus zijn opgehaald door de vuilnismannen!! Hahahaha.

Groetjes Hilde en Roy

• 19 September 2006 - 16:45

Theo En Hennie:

Hallo Franc en Marjo,

We hebben jullie foto´s nog eens bekeken en hebben geconstateerd dat jullie in een paradijs leven. Ook namens ons natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag; hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Het uitzicht van het werk van Marjo zouden wij ook wel willen hebben: wat een plaatje! Ook het water ziet er uitnodigend uit. Met andere woorden: we zijn een beetje jaloers op jullie :)

Marjo, heb je al van je moeder gehoord dat wij rond Carnaval graag eens een week of 2 van de natuur aldaar willen komen genieten, maar dan wel graag met jouw ouders erbij. Helaas heeft jouw moeder nog vliegangst, maar dat krijgen we er wel uitgepraat. Van de andere kant zouden we dan ook moeten weten wat jullie van dit idee vinden. Het zit allemaal nog "in wiej zek". Zo ver is het nog niet.

Tenslotte willen we jullie veel plezier en geluk toewensen op Aruba, maar op de foto's afgaande moet dat geen problemen opleveren.

Groetjes Theo en Hennie!!

• 20 September 2006 - 07:06

Inge:

Hallo schatjes,

Nou even een kort woordje, ik ga hoogst waarschijnlijk weer deeltijd naar school voor 1,5 jaar....joepie...ik kan geen afscheid nemen van het student zijn...Maar ik vertel alles nog wel als het definitief is. Marjo, is mijn pakje nu al aangekomen? Ik maak me ernstig zorgen....Mijn leuke verassingen....Nou laat me even iets weten. Misschien ligt het op het postkantoor bij jullie????

Groetjes Inge

• 20 September 2006 - 09:28

Sandra:

Heej hallo! een beetje jaloers word ik wel na het bekijken van jullie foto's...marjo, geej ziet al broen..! Ziet er goed uit...franc ook hoor ;) Hier alles goed, bart is nog steeds druk aant werk in belgie, ik werk nu tijdelijk in eetrestaurant Weet Je Wel en nog steeds bij Jos van Dijk. Zo blijf ik toch bezig en zoekend naar wat ik precies wil gaan doen...Graag lees ik snel weer meer verhalen, blijft leuk! Liefs vanuit Nijmegen, xxx

• 21 September 2006 - 16:47

Rick Teeuwen En Fam.:

Heej Franc en Marjo!!
    Hoe is t?
    Hier is t allemaal good:D!
    30 grade vndaag, merja det zal vur uch wel niks nieuws zien:P! Volgende weak heb ik mien 1e rieles wie vet:D:D eg zin in. En Marjo trouwens nog Hartelijk Gefeliciteerd!!!kus

De groeten van Sjors Rick Thijs en Mia..

• 21 September 2006 - 17:09

Rick Teeuwen En Fam.:

Heej Franc en Marjo!!
    Hoe is t?
    Hier is t allemaal good:D!

De groeten van Sjors Rick Thijs en Mia..

• 22 September 2006 - 17:06

Stan En Hilde:

Ja ja... de reis is geboekt!!! Bij deze, voor iedereen die ook plannen heeft om naar Aruba te gaan, van 9 tot 19 maart 2007 is Hotel Franc en Marjo complet volzet!!
    Groetjes Stan en Hilde

• 26 September 2006 - 10:39

Joep En Jans:

Ha,
    We hebben vandaag deze site ontdekt van jullie.dus meteen maar even een berichtje sturen...Wat ziet het er allemaal geweldig uit! Echt helemaal te gek. Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin.
    Ja, en wij zitten lekker papa en mama te zijn. ik heb jullie laatst nog een mailtje gestuurd met wat foto's van ons manneke erbij. Hebben jullie die ontvangen? (En het geboortekaartje..is dat ook aangekomen?)
    Onze Siem doet het geweldig. Heel veel mensen zeggen dat hij op joep lijkt. Tsja...of dat gunstig is...haha.

Ik probeer jullie avonturen nu een beetje bij te houden. GENIET!!!
    Liefs van Joep en Jans en een dikke kus van Siem.

• 28 September 2006 - 15:10

Jeroeninge:

Ha franc en Marjo!nog effe beetje erbij sparen en dan gaan we echt boeken! tja heb er nu al zin an!Hoe is het verder met hullie? Alles oke! groeten Inge en Jeroen

Ps. hier is ook alles goed alleen nu begint het klussen ons echt de neus uit te hangen! Zijn echt echt toe aan twee weken Ariba op Aruba!

• 03 Oktober 2006 - 08:16

Vivianne:

Hey Marjo,

Ik las je berichtje op onze site..
    Ik kende Sabine inderdaad erg goed.. Ze was ook een vriendin van Eefje.
    Lauk dat ze nu voor OAD werkt op Aruba!

Als je haar nog eens ziet, doe haar maar veel groeten uit Kameroen van mij!

Voor jullie natuurlijk ook een dikke knuffel en kus!

Vief

• 03 Oktober 2006 - 16:12

Carolien:

Hey Franc en Marjo,
    Enne, alles paletti? Ben wel weer benieuwd naar een nieuw verslag of hebben jullie het momenteel te druk met jullie dagelijkse werkzaamheden? Hier in het Heldense gaat alles nog z'n gangetje. Vanaf 14 okt. komen d'r een paar kepelse die kant op, wellicht dat jullie hier nog iets over horen. Ik bel hier zeer binnenkort nog over. Adios amigo's X Carolien