Bliksembezoek Nederland - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Bliksembezoek Nederland - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Bliksembezoek Nederland

Door: Franc en Marjo

05 Februari 2007 | Aruba, San Barbola

Hoi hoi,

De meeste van jullie zullen het wel weten! Marjo vertrekt maandag hier op Aruba en komt dinsdag 6 februari in Nederland aan. De reden van het bezoek aan Nederland is vanwege een bruiloft. Maandag 12 februari is de vakantie voor Marjo voorbij en zal ze weer terugvliegen naar het zonnige Aruba!
Marjo is in Nederland bereikbaar op het volgende nummer: 06 – 305 64 330
Groeten en wellicht tot snel!

• 05 Februari 2007 - 06:54

Vief!:

Hee Marjo en Franc,

Marjo, veel plezier in Nederland!
    en eh, Franc, jammer dat je niet ff mee kunt naar de bruiloft...

Groetjes uit Kameroen!

• 05 Februari 2007 - 09:32

ElkE:

Hee zakki drollies.
    Alles bon?
    Marjo veel plezier met de bruiloft in Nederland!Franc jammer dat je niet mee kan...kan ik niet in zijn plaats...ben altijd wel in voor een feesie! haha!Ik meel snel een keertje. Hier trouwens druk met carnaval! Deze zondag en die zondag daarop optocht meelopen. En daarna zoepe!!!
    dikke koes elkyyy

• 05 Februari 2007 - 10:37

Jeroen:

Ha die Franc en Marjo!
    Ja tegek! jammer maar begrijpelijk datje er niet bij kan zijn Franc!Tot snel!? groeten Jeroen

• 05 Februari 2007 - 14:11

Inger:

Hallo lieve lieve Franc,

Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar ik zal aan je denken en er eentje opn je drinken...of meerdere...

Groetjes Inge

• 05 Februari 2007 - 21:05

Margs:

May: tot morgen (of donderdag eigenlijk...!)
    Franc: tot maart?!! Hope so! Fingers crossed!
    Dikke kussen, Marg

• 05 Februari 2007 - 23:27

Mariëlla:

Marjo veel plezier tijdens je bliksembezoek. Als je toevallig een bliksembezoek aan Venlo brengt, laat het me dan weten, kan ik je toch nog snel effe bekijken. Franc: het is maar een week, is zo voorbij, maar toch jammer dat je niet meekunt!

• 06 Februari 2007 - 17:30

Germaine:

Hoi Marjo,
    Als je tijd en zin hebt. In Venray is het altijd feest!

• 06 Februari 2007 - 20:22

Ilse:

hee marjo!!

veel plezier op de bruiloft en de week dat je thuis bent...kun je toch nog even van de kou genieten ;)

groetjes

• 07 Februari 2007 - 09:41

Tom En Nienke:

Jippie, tot zaterdag! Groetjes vanaf een zonnig en relaxing Tenerife!

• 08 Februari 2007 - 10:19

Carolien:

Hey Franc, red je het nog alleen daar? haha. Hier sneeuwt het inmiddels flink vandaag! Zo nog een paar dagen en dan kunnen we ons op gaan maken voor het feest van het jaar: Vasteloavend. Heb jij je pakje ook alweer uit de kast gehaald voor het Ariba Ruba carnaval? Zal morgen eens contacten met Marjo en wellicht dat ik haar nog zie voordat ze weer uit NL vertrekt. Nou werk ze nog.
    Alaaf
    Carolien

• 08 Februari 2007 - 11:43

Suus Coppers:

He broertje. Hoe gaat het met je? je zult Marjo wel miseen. Wij vinden het fijn dat we haar even zien.
    Zaterdag gaan we samen eten bij ons thuis. Ze ziet er goed uit. Tot snel
    groetjes suus en ruud

• 09 Februari 2007 - 15:13

Margs:

may, het was fantastisch je hier te zien en je aanwezigheid op de bruiloft was geweldig! franc, jammer dat je er niet bij kon zijn, je afwezigheid was een gemis! tot in juni of hopelijk in maart al!! dikke kus, may

• 07 Maart 2007 - 19:24

Marcel En Angelique:

We hebben hier nog eens gebabbeld over vakantie.
    Word denk ik volgend jaar carnaval Aruba of wederom Curacao.
    Ik zie jullie wel over 2 maanden bij pap en mam thuis.

Groetjes uit het natte regenachtige Helden

Marcel en Angelique en Sjors

• 08 Maart 2007 - 20:05

Yvonne:

Hallo Marjo en Franc
    Het is nu 20.30 uur en we hebben Hilde en Stan net uitgezwaaid. Rossi is bij ons in goede handen.
    Zorgen jullie goed voor Hilde en Stan.
    Veel vakantieplezier samen en denk af en toe aan die harde werkers in Nederland.
    Groetjes Rene, Yvonne, Bram en Guus.