Vakantie Nederland - Reisverslag uit Meterik, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu Vakantie Nederland - Reisverslag uit Meterik, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Vakantie Nederland

Door: Marjo

11 Februari 2007 | Nederland, Meterik

Hallo lieve mensen,

Het bliksembezoek is al bijna weer voorbij, morgen vertrek ik weer naar Aruba.
Maar voordat ik vertrek hier nog even een kort verslag van mijn ‘korte vakantie’.

Dinsdagochtend 10.00 uur geland op Schiphol. Goede vlucht gehad, maar helaas stond er niemand op mij te wachten. Snik, Snik. Pap en mam stonden in de file en waren daardoor iets verlaat. Maar niet getreurd, een kwartiertje later waren ze gearriveerd en na een kop koffie zijn we weer vertrokken naar Meterik.
Natuurlijk had ik het heel erg koud, winterjas snel aan en de verwarming goed hoog.
’s Avonds nog bezoek gehad en na een lekker stuk Limburgse vlaai toch maar gaan slapen, want ik had toch wel last van een jetlag.

Woensdag met mam geshopt, want donderdag was natuurlijk de grote dag waar het hele bliksembezoek om ging. De grote bruiloft. Een dubbele bruiloft. De zussen gingen samen trouwen.
Nederland zou Nederland niet zijn als er geen weeralarm zou zijn (dat blijkt hier tegenwoordig wel normaal te zijn) en de sneeuw kwam met bakken uit de hemel. Toen maar met de taxi naar Venlo, want daar zou het grote gebeuren plaatsvinden. Ik ben veilig aangekomen en heb een super leuke dag gehad. Het was een heel mooie bruiloft en een super swingend feest.

Vrijdagavond weer ouderwets naar Liesbeth in Horst. Lekker wijntje gedronken met een bittergarnituur en een grote schaal nachos. De kilo’s zitten er weer aan……
Zaterdag nog geluncht met vriendinnen en nog wat laatste bezoekjes gebracht. Overal foto’s van gemaakt, want Franc wil niets missen.

Zaterdagavond was het party-time in Helden City. Naar Band zonder Banaan bij Tinus. Het was heel gezellig en super leuk dat iedereen er was.
Toen bij Tinus om 3.00 uur de lampen aan gingen, moest er natuurlijk nog gegeten worden. Maar helaas…………Leny wilde ons niet meer binnen hebben. Zwaar en hevig teleurgesteld, nadat we ook al bij de shoarma geweigerd waren gingen we toch maar even wat ouders en vrienden bellen om toch nog wat te eten te krijgen. Maar ook dit wilde niet lukken. Stan, we hadden toch naar Toos moeten gaan want die had de koffie al bijna klaar voor ons.
Maar ja, volgende keer beter.

Mijn Hollands avontuur zit er weer op.
Bedankt allemaal voor de leuke week, het was supergezellig. Sommige zien we over een paar weken weer, maar dan op Aruba en de rest tot over 3 maanden in Nederland.

Groetjes Marjo

• 11 Februari 2007 - 16:05

Jeroen & Jenny:

We hebben 's morgens jullie bericht gehoord wat betreft het verzoek om te komen eten!!!

Helaas waren we allebei al ver in dromenland waardoor we onze Ringtone: Tetetetetete!!! niet gehoord hebben!

De volgende keer staan de SPEK MET AI klaar!

• 11 Februari 2007 - 16:20

Suus B:

Hee Marjo,
    Het was super leuk om je weer effe te zien!
    Voor morgen een goede terugvlucht en nog veel fun in the sun.
    ENJOY!
    Kus Suus

• 11 Februari 2007 - 16:26

Vief:

Hoi Marjo!
    Ik wens je alvast een goede terugreis naar Aruba!
    Kun je weer lekker met Franc knuffelen!

Dikke kus uit Kameroen!

Vief

• 11 Februari 2007 - 19:54

Nienke:

Haha, zo kennen we Toos! Marjo, goede reis morgen en tot 1 juni...
    liefs van Nienke

• 11 Februari 2007 - 20:13

Jos En Syl:

Ha!Leuk om te horen dat je bliksembezoek geslaagd is. Wij vonden het in ieder geval kei leuk om je weer gezien te hebben.Lunchen was ook nog erg gezellie.Voor jou een hele goede terugreis en dan lekker knoevele met ow menke!Doe Franc de groetjes van os wah!Dikke kus van os!

• 11 Februari 2007 - 22:37

Mariëlla:

Ha Marjo,
    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad hier in Venlo. Ik heb volgens mij over die bruiloft in de krant gelezen: 2 zussen en een moeder die heel ziek is.
    Geweldig dat je ook wat sneeuw hebt gehad hier in Nederland. Ach dat weeralarm iedere keer: als het even iets anders is dan normaal, ligt heel Nederland op z'n gat.
    Groetjes

• 12 Februari 2007 - 19:58

Hummol:

Heee Marjo,
    Ut waas zatterdig super, auch al bin ich mer efkes beej Tinus geweest.

Tot wer ins
    Guus en Lizet

• 12 Februari 2007 - 21:17

Mams:

marjo
    Wat leuk dat je ook een nachtje bij ons was.We vonden het ook erg gezellig met je al was het maar heel kort.Maar over een paar maandtjes zie we jullie samen .Dan maken we er knal weekjes van.
    Marjo leuke foto"s van het feest.

de groetjes van
    toos en jan....

• 16 Februari 2007 - 09:34

Suus En Ruud:

Lieve marjo en Franc
    Wij hebben ervan genoten dat marjo in ons huisje is geweest. Na wat maffe foto's konden we alweer afscheid nemen. Balen hoor.
    Vandaag de laatste dag van ruud als adjudante. Het was super leuk en vermoeiend. We zullen van de week eens naar het reisbureau gaan en kijken welke mogelijkheden er zijn. Voor ruud is het al geregeld ik moet nog even checken op het werk.
    jullie horen er nog van
    veel leifs en een dikke knuffel voor mijn broertje
    suus en ruud

• 17 Februari 2007 - 10:00

Kimmel:

Lieve Franc en Marjo!!

Marjo ik vond het ook super leuk en gezellig dat je weer even bij ons was.
    Franc zal wel weer blij zijn dat je daar in jullie huisje bent.

Verder gaan we dit weekend goed feesten eindelijk weer eens flink op stap, CARNAVAL!!!

liefs Kim en Steven

• 26 Februari 2007 - 15:01

Carolien:

Zo de carnaval hebben we weer overleefd! Jullie ook? Ben vandaag weer druk bezig geweest met het werken aan mijn scriptie pfff. Verder is hier eigenlijk niet veel nieuws momenteel te melden. Bij jullie wel? O ja donderdag gaan we weer een feestje bouwen bij Suus en Ruud, en vandaag vliegt Fieke (bij ons langs) naar jullie buureilandje Bonaire voor 3 maanden.
    X
    Caro

• 27 Februari 2007 - 14:38

Familie Fleuren:

Hoi Franc en Marjo,

En ben je weer gewend aan Aruba Marjo? Zal wel denk ik. Gaat allemaal zeer snel he?

De carnaval zit er alweer op. Hebben jullie ook carnaval gevierd?
    Ik denk wel dat jullie het al gehoord hebben maar ik zeg het toch.....
    Ruud en Rijan zijn op zondag 18 februari de trotse ouders geworden van dochter Zoë. Alles gaat goed. Een echte miss carnaval 2007.

Groetjes familie Fleuren

• 28 Februari 2007 - 18:51

YO!!!!!!!

• 28 Februari 2007 - 18:52

Margs:

IK HEB VANDAAG AKKOORD GEKREGEN VOOR M'N TICKET!!!!! Dusse... tot over drie weken!!! Hopi bon, niet?! Bel je later! xxx van een blije blije blije May! :-) :-) :-)

• 02 Maart 2007 - 15:07

Toos En Carolien:

Wat waren we blij dat we jullie gisteravond weer zagen en spraken. Jullie zien er nog zeer gelukkig uit , het gaat je daar voor de wind natuurlijk. Volgende week bezoek van je vriend Stan en Hilde. Wat zullen jullie samen lekker genieten. Caro en ik zitten achter de koffie en bonbons dus we hebben ook niet te klagen. Bij ons ishet buiten koud daarom lekker de verwarming aan! Moet er niet aan denken dat ik op de surfplank moet bij jouw, maar bij jullie is het altijd zomer. Blij dat het weer bijna weekend is? Wij wel. Tennis en surf ze nog en tot mails of bels.
    X
    Toos en Carolien

• 09 Maart 2007 - 12:22

Nog Een Keer Yvonne:

Hallo Marjo en Franc,
    Heb gisteravond al een berichtje op de site gezet. Zie nu dat het b=niet bij het laatste verhaal is. Sorry. Letten jullie goed op Hilde en Stan.

Groetjes Hoek 6 Meijel

• 13 Maart 2007 - 11:34

Yvonne:

Hallo Aruba gangers
    Hoe staat het ervoor bij julli.
    Met Rossi is alles oke. Er is ongeveer 2 cm. van zijn pootjes al afgesleten, maar dat is niet erg volgens mij.
    Wat kan jullie hondje p.... gewoon onmenselijk.
    We hopen dat jullie het goed naar je zin hebben.

Groetjes Hoek 6.

• 13 Maart 2007 - 22:42

bon dia dushi's!
    hoest nou? long time no hear! ik tel de dagen af... nog..... ACHT!
    dikke soen! marg

• 15 Maart 2007 - 14:06

Lizet:

enne? volgens mij vermaken jullie je wel goed met zijn 4-en!!
    Dat moet ook!!
    Vandaag schijnt de zon hier ook eens! Het schijnt volgende week alweer winter te worden..dus nu maar ff genieten.
    Maar ja, dat is natuurlijk niks tegenover jullie daar.
    Geniet er nog van!!
    gr lizet

• 19 Maart 2007 - 15:46

Yvonne:

Hoi Hilde en Stan en marjo en Franc,
    nog een gezellige laatste dag en avond. Toch leuk dat jullie er bijna weer zijn.
    Groetjes en tot snel

• 19 Maart 2007 - 16:05

Mam:

De laatste dag met Hilde en STan.Jullie hebben het zeker erg leuk samen gehad.Zo lang elkaar niet meer gezien.Maar wij zien jullie ook weer over een paar maandtjes .Wat leuk he we verheugen ons er erg op.Franc en Marjo de groetjes van moeders
    doeiiiiiiiiiiii