Onze laatste bericht vanaf Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Onze laatste bericht vanaf Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Onze laatste bericht vanaf Aruba

Door: Franc en Marjo

25 Juli 2009 | Aruba, Oranjestad

Lieve Mensen,

Dit zal hoogstwaarschijnlijk ons laatste bericht zijn vanuit Aruba. Maandag vertrekken we naar Zuid-Amerika en zullen we beginnen aan onze 6weekse reis door Argentinië en Chili. Gisteren nog een dikke trui gekocht, want we gaan de winter tegemoet. We weten niet meer hoe echte kou voelt dus dat wordt spannend……..
6 September zullen we weer terugvliegen naar Aruba waar we nog 3 dagen vakantie zullen vieren voordat we terugvliegen naar Nederland. 10 September zullen we, na drie geweldige jaren op Aruba, weer aankomen op Schiphol………

Afgelopen zaterdag hebben we ons huwelijk nog eens dunnetjes overgedaan op het prachtige strand van Aruba. ’s Ochtends zag het ernaar uit dat het een regenachtige dag zou gaan worden, want de buien wilden niet stoppen. Gelukkig is het ’s middags opgeklaard en is het de hele dag zonnig gebleven.
Om 16.30 zijn we begonnen met de foto’s en deze hebben we gemaakt bij de Alto Vista kapel aan de noordkust. Daarna hebben we nog foto’s gemaakt bij de beroemde Divi Divi boom en daarna was het tijd voor onze strandceremonie.
We hadden een kleine ceremonie op Eagle Beach en de weddingplanner had het mooi versierd. De getuige van Franc en van Marjo kwamen allebei te laat, maar Aruba zou Aruba niet zijn als iedereen op tijd zou komen. Gelukkig waren ze wel op tijd om te tekenen :):).
Na de ceremonie hadden we weer taart met champagne en hebben we lekker gefeest op het strand tot de zon onder ging. Ook hier heeft de fotograaf nog prachtige foto’s gemaakt. Zie resultaat!!!
Na het strand hebben we nog een borrel gegeven bij Rembrandt(Nederlands bruin café) en hebben we tot in de late uurtjes doorgezakt. Het was een geweldige dag en we hebben weer genoten.

Nu gaan we de laatste dingen voorbereiden voor maandag en dan zal het volgende bericht van ons zijn uit Argentinië.

Tot snel.

Veel liefs Marjo en Franc

• 25 Juli 2009 - 20:29

Jos En Sylvia:

Wat ziet het er allemaal weer supermooi uit!
    We wensen jullie alvast een fijne vakantie in Argentinie en Chili!
    Geniet er maar lekker van!
    tot in september! lekker weer toes in limburg!
    Liefs Jos en Sylvia

• 25 Juli 2009 - 20:51

Jos En Sylvia:

Wat ziet het er allemaal weer supermooi uit!
    We wensen jullie alvast een fijne vakantie in Argentinie en Chili!
    Geniet er maar lekker van!
    tot in september! lekker weer toes in limburg!
    Liefs Jos en Sylvia

• 26 Juli 2009 - 09:28

Riek:

ik geniet ellekekeer van jullie verhalen.Leuk zeg die Trouw foto"s. slim van jullie om een trui te kopen!! Wij wensen jullie een Super mooie vakantie daar in Argentinie, Haije Riek

• 26 Juli 2009 - 09:51

Jeroen En Inge:

Hallo meneer en mevrouw theeuwen! fantastisch wederom! We dromen meteen weer terug naar jullie mooie eiland! ZIjn nu al benieuwd naar jullie ervaringen in zuid-amerika. Hier nog alles rustig:) Gister was de baby 40 weken, dus laat maar komen! Wel al oom en tante geworden van Ties! Helemaal top!
    Geniet van jullie laatste weken aan de andere kant van de plas en we zien jullie graag terug in NL!

heel veel groeten inge en jeroen

• 26 Juli 2009 - 13:54

Margs:

kei mooi en romantisch weer, maar ik had de foto's al op facebook gezien! ik moet zometeen gaan werken, tot sluit. gezien 't mooie weer zal 't wel een latertje worden. als ik thuis kom, probeer ik jullie nog even te bellen, om nog eventjes jullie stem te horen! ik weet zeker dat jullie weer een fantastische ervaring tegemoet gaan, niet zomaar een vakantie, maar een REIS die jullie nooit zullen vergeten! pasa bon dia dushi's! xo 8)

• 26 Juli 2009 - 21:22

Mams:

Hallo Franc en Marjo

Wat weer een mooi verhaal .En prachtige foto"s.super mooi nu op na het volgende aventuur voor jullie tweetjes. Ook wij zullen Aruba nooit vergeten want het was er prachtig die vacantie"s die we bij jullie hebben gehad Maar toch hebben we jullie liever dichter bij huis.
    Franc en Marjo heel fijne vacantie in Argentinie en Chilli.We houden het wel bij als het kan op de site
    Groetjes en een knuffel van pap en mam

• 27 Juli 2009 - 07:12

Vivianne:

Hi Franc en Marjo,

Wat een prachtige foto's!
    Jullie zullen in Argentinie/Chili vast nog wel wat truien van lama wol kunnen kopen... die zijn ECHT heel warm!!!
    Want koud is echt koud... hahahha

Heel veel plezier!

Vief

• 27 Juli 2009 - 09:27

Lizet:

wat zien jullie er toch weer mooi en gelukkig uit op de foto's, super!!
    Nu nog een zeer toffe reis voor de boeg, ik hoop dat jullie ervan genieten.
    Ik hoop dat we jullie vanaf 10 september onze kleine uk kunnen laten zien.
    hij/zij moet rond de 8e op de wereld komen, maja...
    dikke kus van lizet

• 27 Juli 2009 - 12:27

Suus, Ruud En Fleur:

Niet te geloven dat er nu al drie jaar voorbij zijn. Aruba een eiland om nooit te vergeten. SANBARBOLA 285 jullie huis. We hebben genoten van alle verhalen en het webcammen maar zijn ontzettend blij dat we 10 september op schiphol jullie mee naar huis kunnen nemen. Geniet van deze mooie reis en tot de 10de. heel veel liefs suus, ruud en fleur

• 27 Juli 2009 - 19:46

Guus:

Sjiek man

• 28 Juli 2009 - 11:13

Kim En Steven:

Hey,

Wat gaat de tijd toch snel, jullie komen weer bijna terug naar NL.
    Wij hebben genoten van al jullie verslagen en als we deze foto's zien helemaal!!
    Tot snel,
    Liefs Kim en Steven

PS: onze vakantie gaat naar Stockholm en Copenhagen en Milaan was ook erg goed en gezellig!

• 28 Juli 2009 - 12:44

Sergio:

Hi F&M,

Heel fijne reis toegewenst!!!
    Tot 7 september!!!

Groet,

Ser

• 29 Juli 2009 - 17:37

Marleen Vis:

He Marjo,

Dat is lang geleden!!! Ik lees opeens dat je getrouwd bent... Wat gaaf!! En super mooie foto's op het strand zeg! het gaat dus goed met jullie daar!! Heel veel plezier in Chili en Argentinië. Ik ben benieuwd hoe je Chili vind, ik heb toevallig gisteren een ticket geboekt naar Chili.
    Groetjes Marleen

• 30 Juli 2009 - 23:10

Natasja & Arjen:

Hoi lieve Marjo & Franc, Het was idd een super leuke dag jammer dat Arjen en ik sneller gedag moesten zeggen :). Ik hoop dat jullie echt super naar je zin zullen hebben ik wacht gespand op de verhalen op de site en natuurlijk im person als jullie nog 3 daagjes by ons op het eiland zijn. Dikke knuffel