Nieuws uit Aruba Deel 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Nieuws uit Aruba Deel 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Aruba Deel 2

Door: Franc en Marjo

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2006 | Aruba, Oranjestad

Beste mensen,

Momenteel zitten Marjo en ik lekker te genieten op ons terras van het mooie huis waarin we hier wonen. Voor mij een lekker balashi biertje (Arubaans) en voor Marjo een lekker Chileens wijntje.....
We zitten nu ruim een week op het eiland en hebben het toch wel redelijk druk gehad vanaf het begin. Het heeft even geduurd maar gisteren zijn onze spullen eindelijk gearriveerd en vannacht hebben we lekker in ons eigen bed geslapen; heerlijk!!.
Omdat de douane hier schijnbaar altijd erg moeilijk doet hebben we geprobeerd een vriendelijk gezicht op de zetten bij de douane en altijd bleven we maar vriendelijk lachen. Dit laatste valt niet altijd mee als je van de eerste naar de tweede verdieping wordt gestuurd en telkens weer opnieuw achteraan moet sluiten bij dezelfe loketten. Als het lokale verhuisbedrijf hiero ook nog een beetje een manana manana gedachte heeft kun je je voorstellen dat we blij waren onze spullen weer terug te zien.

Ons huis was de laatste dagen aan een goede en grote opknapbeurt onderhevig geweest omdat de voorganger van ons het met de regels niet al te serieus had genomen.

Nu we in ons huisje zitten moet ik mijn vakmanschap de komende dagen weer laten zien. Gelukkig hebben we hier wat minder toeschouwers en betreffen het veelal IKEA spullen dus dat moet zeker goed komen.

De eerste dagen hebben we natuurlijk ook tijd gehad om lekker te ontspannen en het prachtige strand te bezoeken. Het is hier echt super en super mooi..... Het strand is mooi en het zeewater is net een warm bad; echt geweldig oftewel hopi bon zoals ze dat hier zouden zeggen..

We hebben om jullie een goede indruk te geven wat foto's bijgevoegd. Ik ga stoppen want mijn bier begint lauw te worden.....

Saludos, Franc en Marjo

Ps. Binnenkort hebben we SKYPE, dus schaf allemaal een webcam en een microfoontje aan zodat we met elkaar kunnen bellen.

Heeft iemand nu al zin om ons te bellen, wat wij natuurlijk hartstikke leuk vinden(hint,hint) kan dat het beste via het volgende nummer:
0900-9851. 0.20 eurocent per minuut.(www.123bel.nl)

Marga: hepa.nl geldt niet voor Aruba helaas,misschien had je dit zelf al gezien. Toch bedankt voor de tip.

  • 21 Juli 2006 - 05:59

    Carolien:

    Hey Marjo en Franc,
    Zo zo dat ziet er goed uit op die foto´s wou dat ik daar nu zat!!Deze zijn tevens een bevestiging dat ik zeker een keer langs moet komen haha. Maar zie dat jullie je al aardig genesteld hebben daar. Bij ons zijn het nu ook Arubaanse temperaturen (hittegolfje). Ariba ruba.... x Carolien

  • 21 Juli 2006 - 07:45

    Lizet:

    ziet er echt inderdaad heerlijk uit, jullie lijken ook super gelukkig! geniet ervan!!
    groetjes uit berlijn

  • 21 Juli 2006 - 08:08

    Nienke:

    wow, het is net vakantie daar joh, en jullie wonen er gewoon! Pfff, dan duurt anderhalf jaar nog lang...
    Geniet ervan!
    x Nienke

  • 21 Juli 2006 - 09:24

    Mariëlla:

    Ik ben jaloers op jullie!!
    groetjes

  • 21 Juli 2006 - 11:55

    Marleen:

    Hoi Frank en Marjo,

    Wat gaaf om te lezen en de foto's te zien! Echt heel relaxed! Fijn dat het huisje een beetje opschiet. Blijf alles goed volgen, en wie weet vlieg ik nog wel naar Aruba als ik in Brasil zit, haha!

    dikke kus Marleen

  • 21 Juli 2006 - 14:33

    Jenny:

    Mooi zeg!!!
    Wij zijn helemaal jaloers, natuurlijk hebben wij ook mooi weer maar het is niet zo mooi bij als bij jullie!

    Liefs x Jeroen en Jenny

  • 21 Juli 2006 - 16:06

    Suus B:

    Bon dia dushi's,

    Wat gaaf zeg!!! die foto's van jullie huuske.....
    En die foto's van het strand zijn echt om bij weg te dromen...... Geniet er maar lekker van.
    Marjo, hoe ging je sollicitatiegesprek? Ben erg benieuwd.
    Dikke kus Suus

    AJO


  • 21 Juli 2006 - 21:24

    Kimmel En Moeders:

    Hey Franc en Marjo!!

    Nou, we kunnen inderdaad weer jaloers zijn op jullie!! We zijn net terug van het warme, gezellige en even goed drukke Nijmegen waar we ons goed hebben vermaakt.
    We bellen morgen met jullie voor de vragen van jullie te beantwoorden.

    GEniet ervan!!

    Liefs mam en Kim en de rest van de familie Teeuwen

  • 22 Juli 2006 - 09:11

    Vivianne Duchateau:

    He Marjo...
    Wat heeeeeerlijk, zo aan het strand...
    ik ben meteen jaloers... als ik hier naar buiten kijk, dan zie ik gaten in de weg en mensen die vanalles op hun hoofd dragen.... is wat anders dan helder blauwe zee....
    hmmmmm

    Tot de volgende keer
    Vief

  • 22 Juli 2006 - 17:40

    Germaine:

    Genieten...genieten en nog eens genieten!
    Ik denk aan jullie!!
    Groetjes, uit zonnig Venray-city

  • 22 Juli 2006 - 17:42

    Elke En Maarten:

    Heee zakkidrollies!!
    Woooww wat een mooie foto's. Ik ga volgende week boeken als ik money heb! 4 September wordt dat dan!Wat goed dat alle spullen terecht zijn gekomen. relaxed!
    have fun daaro en tot snel hoop ik!

    Elke en Maarten (die is ajax-arsenal kieke!

  • 24 Juli 2006 - 11:45

    Inge En Jeroen:

    Hallo lieve schatjes, Nou nou dat ziet er even heerlijk uit man!!! Goed voor elkaar ik denk bij nader inzien dat we elk jaar afreizen....Ik ben ook benieuwd naar jullie huisje...Wat vervelend dat de spullen zo laat daar waren maar ja, kan de pret niet drukken. Ik heb onze reisverhalen vanuit India naar het adres van marjo gestuurd. Hier is het ook super!! We doen veel indrukken op maar het is werkelijk geweldig ook de mensen. Lees de reisverhalen maar. Heel veel plezier daar,

    En wanneer we in Nederland zijn (over 2 weken) dan bellen we jullie op.

    Groetjes Jeroen en Inge

  • 24 Juli 2006 - 11:54

    Jeroeneninge:

    hallo beste vrinden! we willen jullie graag bellen en zelufs vanuoit INDIA! alleen hebben we jullie net nummer niet van de mobiel.. moeten namlijk 13 cijfers zijn zegt die kerel hier in het internetcafe... doei groeten inge en Jeroen

  • 24 Juli 2006 - 20:37

    Ils:

    Marjo hoe is je sollicitatiegesprek gegaan??

    liefs ils

  • 25 Juli 2006 - 20:01

    Caroline:

    Hoi Franc en Marjo,

    Ik hoorde gisteren van Mariella dat jullie verhuisd zijn naar Aruba, wat super gaaf. Wat een mooie foto's om jalours op te worden. Heel veel plezier en succes in Aruba.

    We houden contact.

    Liefs Ed en Caroline

  • 25 Augustus 2006 - 20:08

    Tante Marian:

    Eindelijk een berichtje uit Horst.Zo te horen en te zien is alles oke bij jullie. Fijn.Ook hier gaat alles zijn gangetje. Zomer is bijna voorbij.Geniet van alles en elkaar. Succes, ook van de rest van de Jakobsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Berichtjes en nieuwtjes over ons volgen snel. Groetjes en tot snel.

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 111773

Voorgaande reizen:

11 Juli 2006 - 10 September 2009

Ons leven op Aruba

Landen bezocht: