Nieuws uit Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Nieuws uit Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Aruba

Door: Franc en Marjo

15 Juli 2006 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Hier eindelijk een bericht van ons. We willen beginnen om jullie allemaal te bedanken voor het te gekke Afscheidsfeest van vorige week. We vonden het te gek en hebben allemaal lekker kunnen janken!!!!!

We zitten alweer een paar dagen op Aruba waar het heel goed gaat. De vlucht is goed verlopen en de eerste twee nachten hebben we in een appartement geslapen. De eigenaren hiervan hadden meerdere appartementecomplexen in beheer en daar zijn we na 2 nachten naartoe verhuist. Ons huis waar we in komen te wonen zijn ze helemaal aan het opknappen en onze spullen komen hoogstwaarschijnlijk volgende week. We kunnen hopelijk dan in ons prachtige huis. We gaan er elke dag even heen en het is echt mooi. Het wordt van buiten nu lichtoranje geverfd.

We hebben verder al veel kunnen regelen. De electricteit, het gas en het water wordt volgende week aangesloten. We staan al ingeschreven op Aruba. Tot nu toe nog geen problemen ondervonden behalve dan dat we nog niet weten wanneer we onze spullen precies krijgen.

Gister zijn we al bij Franc zijn nieuwe kantoor geweest en kennisgemaakt met alle collega's. Vanavond gaan we me een Nederlandse collega een biertje/rose drinken.

Dit is in het kort een beetje wat we allemaal meemaken en doen hier.
We hebben ook al allebei een mobiel nummer dus bel ons gerust:
Franc: 00297 5665958
Marjo: 00297 5645608

De foto's volgen wanneer we in ons huis wonen, want we hebben daar draadloos Internet en gaat het allemaal wat gemakkelijker.

Groetjes

• 15 Juli 2006 - 16:49

Hummol:

Sjitturend
    Veul succes doo

• 15 Juli 2006 - 16:57

Suus B.:

Hee luitjes,
    De traantjes zijn gedroogd en ik vind het fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! (Was wel erg benieuwd hoe de vlucht en de eerste dagen verlopen waren.....). Het afscheidsfeestje was super leuk en gezellie....tot het moment van afscheid nemen...maar dat hoort er natuurlijk ook bij.
    Hopenlijk komen jullie spulletjes snel zodat jullie je lekker kunnen settelen. Ben benieuwd naar de eerste foto's!!!
    Dikke kus,
    Suus

• 15 Juli 2006 - 16:57

Stan, Hilde En Rossi:

Hoi Franc en Marjo,

Fijn om te horen dat het allemaal soepeltjes verloopt daar!
    En we zijn wel heel benieuwd naar de foto's van jullie oranje huis!
    We bellen snel een keertje.

Groeten van ons

• 15 Juli 2006 - 17:06

Stan, Hilde En Rossi:

Hoi Franc en Marjo,

Fijn om te horen dat het allemaal soepeltjes verloopt daar!
    En we zijn wel heel benieuwd naar de foto's van jullie oranje huis!
    We bellen snel een keertje.

Groeten van ons

• 15 Juli 2006 - 18:02

Tinke:

Modjo beiden!

Goed om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben:) Mooi vast of nait? wel een lekker windje? en jij had toch solli-gesprek marjo?!

smak!

• 15 Juli 2006 - 18:24

Mignon:

Leuk man! Ben blij dat alles goed gaat, we zijn met de hansl***en ook al druk bezig geweest met dingen te regelen voor Aruba, dus als het meezit zien jullie ons binnenkort.
    Geniet lekker van jullie vrije tijd. Sunchi Mignon

• 15 Juli 2006 - 18:47

Tom En Nienke:

Leuk om te horen dat alles goed gaat. Hier in Nijmegen barst het feest ook goed los, dat zullen jullie wel gaan missen, of niet? ;-)

• 15 Juli 2006 - 20:35

Germaine:

Hoi.

Ben al aan het kijken wat een vlucht kost....!
    Wat fijn dat alles zo soepel verloopt.
    Geniet er maar lekker van. Groetjes uit de Ardennen!! Germaine en family

• 16 Juli 2006 - 09:48

Rietje & Rupke:

haihai,
    Fijn om te horen dat alles tot nu toe naar wens is verlopen... Hadden al een paar keer op jullie site gekeken en dachten geen nieuws is goed nieuws..
    Hier verder ook geen nieuws dus gaat het ook goed met ons!!
    Haijuh wah

• 16 Juli 2006 - 12:10

Margs En Menno:

hallo lieverds,
    blij wat van jullie te horen, ik vroeg me al af...! maar jullie hebben het natuurlijk veel te druk met alle (nieuwe) dingen om altijd maar aan ons te denken! fijn dat het allemaal goed verloopt, had niet anders verwacht! jullie zijn kanjers!
    veel liefs, M&M

• 16 Juli 2006 - 20:53

Elketraz:

Haa zakkidrollies!
    Wat fijn dat alles goed is gegaan. Meteen met iedereen kennismaken en zupen! klinkt goeid!hebbe vorige week dus in een belhuis met stinkhok gebeld naar aruba voor huuskes! Nog ff afwachten... maar jullie hebben zeka fun daaro!!!

tutu elketraz

• 17 Juli 2006 - 13:23

H. Klein:

En??? Mis ge mich al???

MWOEHAHAHAHAHAHAAA!!

• 17 Juli 2006 - 16:04

Sandra:

Ha NICHT en Franc! Haha jullie zitten daar goed! dat lees ik wel, nog even geduld...en dan kunnen jullie je eigen stekkie daar creeren..De vierdaagse zijn in volle gang...mrogen beginnen de lopers, zwaar met dit warme weer! Ik ben volop aant genieten van de feesten! Schrijf maar weer snel op het dagboek, ik blijf jullie verhalen volgen......Vele groetjes vanuit de st annastraat!

• 19 Juli 2006 - 00:18

H. Klein:

Nou de vierdaagse waren kort maar krachtig dit jaar....2 doden en een hoop gewonden wegens de hitte. De zomerfeesten zullen wel doorgaan, zij het ietwat ingetogener uiteraard.

Even wat beter nieuws dan vanuit sjoen Helje-Durp: Tinus is inmiddels vader geworden van een zoon, Siem genaamd, geboren op...jawel...16 juli!!!

Also, de groeten vanuit de St. Stephanusstraat!!!