Guus en Lizet op Aruba - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Guus en Lizet op Aruba - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Guus en Lizet op Aruba

Door: Guus en Lizet

28 Oktober 2007 | Aruba, San Barbola

Vlak voor het vertrek een terugblik op de afgelopen dagen, wat was het een heerlijke vakantie! Wat een mooi eiland, wat een heerlijk klimaat en oppie toppie gastheer en gastvrouw!
Guus en ik hebben veel ondernomen deze vakantie, soms met zijn vieren maar meestal met zijn tweeën omdat Franc en Marjo overdag gewoon werkte.
Een aantal hoogtepunten van onze vakantie hier:
• zondag 21/10
Jammer genoeg moest Marjo werken dus zijn we met zijn drieën met palm tours meegegaan op de snorkelboottocht.
Het was niet heel druk op de boot maar dat was wel relaxed.
We hebben drie stops gemaakt waarbij de eerste de mooiste was!! We konden onder water het gezonken schip “de Antilla” bewonderen en de vele kleurrijke vissen die er zwommen.
Het zicht was prima, het weer was heerlijk en we hebben lekker op het dek genoten van de Arubaanse zon.
Van maandag 22/10 tot vrijdag 26/10 een auto gehuurd, wat goed uitkwam omdat Franc zijn Pontiac vrijdagavond kapot ging!!
Guus en ik hebben overdag de meeste bezienswaardigheden van Aruba bezocht, o.a:
-Natural Bridge
-Beklimming van de hooiberg
-Alto Vista Kapel en de California Lighthouse
-Bezoekje aan de locale Spa!!
-Ostrichfarm
-Bezoekje aan Aloë Vera fabriek
-Zwemmen/snorkelen bij Baby Beach, Aranchi Beach en soms stiekem bij de mooie zwembaden van de hotels hier.
• donderdag 25/10
Met zijn vieren naar het strand bij Tamarijn en nog genoten van de laatste zonnestralen en daarna onder genot van een aantal heerlijke pizza’s de zon zien zakken in de zee!
Sonja Bakker (wie?) was niet aanwezig op Aruba dus we hebben ook genoten van al het lekkere eten en de super gezellige en soms romantische restaurantjes.
Ook het bezoekje aan “screaming eagle” was erg de moeite waard, super relaxed om liggend en een soort vierpersoonsbed een cocktail te drinken.
De cocktails op het eiland smaakte ons prima, verschillende locaties hebben we bezocht.
Het spel wat guus en ik mee hadden genomen, Maharadja, hebben we een aantal keren gespeeld en ook hebben we een rondje “koehandel” gedaan.

• zaterdag 28/10\
Met een Wrangler Jeep de Noord/Oost kant van het eiland bezocht, Arikok National Park.
Met zijn vieren door het park gereden, foto’s gemaakt en grotten bezocht.
Bij Marandi hebben we Franc en Marjo nog getrakteerd op een heerlijk etentje in een prachtig restaurant op de pier.
Over ongeveer een uur moeten we vertrekken maar zeer waarschijnlijk krijgt dit verhaal/vakantie nog een staartje, maar dat moeten we even afwachten!!

Franc en Marjo, we hebben bij jullie en samen met jullie een super leuke tijd gehad!!
MASHA DANKI!!!!!!
heel veel liefs en groetjes van Guus en Lizet
Ayó !!!!!!!

• 29 Oktober 2007 - 08:23

Nienke:

Heerlijk Guus en Lizet, jullie hebben ons goed lekker gemaakt! Over twee weken zitten wij daar op het strand! Heb er zin in!
    dikke zoen, Nienke

• 29 Oktober 2007 - 10:48

Jeroen En Jenny:

Welkom terug in het koude kikkerlandje!!!
    Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!!!

• 29 Oktober 2007 - 11:56

Tim En Giel:

Lizet en Guus,
    Wij vinden het heel leuk dat jullie weer terug zijn! Leuk dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad!
    Dikke kus Tim en Giel!

• 29 Oktober 2007 - 15:22

Lizet En Guus:

het verhaal heeft inderdaad een staartje gekregen, we zitten nog twee dagen langer op Aruba omdat de vlucht overboekt was!!
    We komen nu op woensdag terug als het goed is rond half 1 op schiphol...
    groetjes guus en lizet

• 29 Oktober 2007 - 16:26

Mams:

hallo franc en marjo en guus en lizet

guus en lizet wat een leuk verslag van jullie.Wat fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad bij franc en marjo
    Moeders krijg er kippevel toen ik hetlas
    geniet er nog even van .met jullie samen en tot ziens in heldenfranc en marjo de groetjes
    guus en lizet goede vlucht
    groetjes uit helden
    doeiiiiiiii tooske

• 29 Oktober 2007 - 21:43

Margs:

hallo guus en lizet!
    ik ken jullie niet, maar heb toch stiekem jullie verhaal gelezen!! ;-)
    het klinkt alsof jullie een supertijd hebben gehad op gasthof smulteeuw! en die twee extra dagen hebben jullie lekker in de pocket! bereid jullie maar voor op een kille terugkeer, de herst én de wintertijd heeft zijn intrede gedaan in het gure holland! geef may en franc een dikke knuffel van mij!
    ik wens jullie een fijne terugreis.
    groetjes, marga

• 29 Oktober 2007 - 21:48

Margs:

bon dia may en franc!
    con te bai? alles hopi bon? ik zie dat het weer druk is in jullie resort! dan hoef ik me ook geen zorgen te maken dat jullie misschien eenzaam zouden worden of dat jullie je zouden vervelen op dat snerteiland... *) just kiddin'!
    ik heb het leuke verslag van jullie gasten gelezen (de bofkonten, twee dagen extra!!!) en de foto's gezien en er moet mij van het hart dat jullie er allebei fantastisch, geweldig, mooi en gezond uitzien! dat doet me goed!!
    hopelijk gaat het jullie allebei goed en hebben jullie 't naar de zin op 't (nieuwe) werk.
    hier gaat alles z'n gangetje, zij het met een griepje, en is van 't weekend de wintertijd ingegaan, dus om 18.00 is het pikdonker! betekent wel dat er nog maar vijf uur tijdsverschil is tussen nederland en aruba! doet er uw voordeel mee!! :-)
    lieverds, jullie worden gemist, maar ik vind het fijn om op deze manier af en toe van jullie te horen en te vernemen dat alles zo goed met jullie gaat!
    zorg goed voor elkaar!
    liefs en zoenen, marg

• 30 Oktober 2007 - 10:55

Inge:

Hallo iedereen,

Leuk dat het zo gezellig was en wat Nienke zegt; wij hebben het nu nog voor de boeg jippie...we kunnen bijna niet meer wachten. Van het weekend nog lekker bij Margs geweest was heel gezellig. Verder een nieuwe baan in het onderwijs jawel, maar ik heb ze meteen even duidelik gemaakt dat ik 2 weken in juni extra met vakantie ben. Hoera hoera

Dikke kus Inge
    xxxxx

• 31 Oktober 2007 - 00:19

Lizet:

nog even een laatste berichtje vanuit Aruba. Nu gaan we toch echt vertrekken, er waren weer twee personen overboekt maar wij moeten vanavond mee terug.
    We hebben de afgelopen twee dagen in het resort Holiday Inn geweest en hebben ontbijt,lunch en diner gehad en 2 overnachtingen.
    Twee dagen eigenlijk heel rustig aan gedaan en voornamelijk aan het zwembad gelegen.
    Het weer de afgelopen 2 dagen was perfect dus we hebben allebei nog flink kunnen werken aan onze "tan"...omdat we allebei veel de zonnebril hebben opgehad hebben we wel witte kringen rond de ogen, hoop dat het een beetje is bijgetrokken als we in nederland komen.
    We zijn nu nog bij franc en marjo en over een kleine 15 minuten brengt een taxi ons naar het vliegveld.
    Ik hoop dat ik kan slapen in het vliegtuig, ben nu al heel erg moe dus hopelijk gaat dat lukken.
    De twee dagen all inclusive waren heerlijk...maar ik vind het ook wel heerlijk om weer naar huis te gaan, dat ik weer moet gaan werken is minder...maja...doei doei...en tot weer eens!!
    gr lizet

• 02 November 2007 - 19:46

Suus Coppers:

Leuk om te lezen dat de gasten het goed naar hun zin hebben gehad. Jullie hebben echt kei leuke foto's gemaakt. Het is goed te zien dat jullie genoten hebben met z'n vieren. Jammer dat wij niet kunnen komen. Maar de kleine benjamin wil ook graag mee dus dat wordt nog even wachten en dan komen we met z;n drietjes.
    heel veel liefs
    suus coppers

• 02 November 2007 - 20:08

Riek Theeuwen:

Hoi franc en marjo
    je kent mij niet.ik zit bij jullie mam (Toos )op de gymnastiekvereniging.en ik vind het leuk om te horen wat jullie allemaal daar doen.zo te zien is het daar heel mooi en warm.bij ons in Helden is het 14 gr.Groetjes van Riek

• 06 November 2007 - 16:20

Vivianne:

Hi Marjo en franc,

Lang niet meer gesproken.
    leuk dat jullie weer bezoek hebben gehad en weer koehandel gespeeld hebben! haha die zit er toch goed in he!

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje...
    Laurent en ik verwachten ons eerste kindje!!! Ja, Marjo je zult het niet geloven maar het is echt zo.. .hahaha
    25 april ben ik uitgerekend!

Dikke kus en tot gauw!

groetjes uit Maastricht!

Vief

• 09 November 2007 - 19:59

Nienke:

nog twee nachtjes en dan gaan we op vakantie... We hebben er zin in! Tot zondag! Dikke zoen,
    Tom en Nienke

• 17 November 2007 - 21:45

Nienke:

Hallo, even een kort berichtje vanaf Aruba, ons uitgebreide verhaal komt natuurlijk volgende week, maar het bevalt ons hier prima! We gaan zo lekker barbequeen! Tot volgende week!
    groetjes, Nienke

• 22 November 2007 - 17:04

Lizet:

enne...ontwikkeling in "zaak" holloway...tom heb je haar gevonden?

• 22 November 2007 - 21:07

Tooske:

hallo vacantie gangers op aruba
    We zijn blij dat jullie je goed vermaken bij franc en marjo geniet er nog maar even van de rest zien en horen we wel als jullie terug zijn
    De groetjes van toos en janus uit het kille helden
    ook de groetjes aan franc en marjo
    doeiiiiii