Er is een tijd van komen en een tijd van gaan! - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Er is een tijd van komen en een tijd van gaan! - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan!

Door: Franc en Marjo

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2007 | Aruba, San Barbola

Na 14 maanden met veel plezier, inzet en enthousiasme voor KPMG Aruba te hebben gewerkt heb ik mijn dienstverband hier recent beëindigd. De meeste mensen zullen nu denken hoe kan dit en zich afvragen: Franc en Marjo zijn toch voor het werk van Franc naar Aruba gegaan!? Dit laatste is helemaal juist maar de afgelopen twee maanden ben ik gedurende mijn contractonderhandelingen met KPMG in contact gekomen met de directeur van een ander (wereldwijd) accountantskantoor genaamd PWC (www.pwc.nl of www.pwc.com/aw ). Wellicht dat het merendeel van jullie dit bedrijf kent maar voor degene die het niet kennen let dan even goed op bij de volgende wedstrijd van het Nederlands elftal aangezien ze een van de sponsoren van de KNVB zijn!

In de gesprekken die ik met mijn nieuwe werkgever PWC heb gehad heb ik een positief gevoel overgehouden. De mogelijkheden, groeikansen, verantwoordelijkheden alsmede het aanbod dat me is gedaan heeft mij doen besluiten een overstap te maken per 1 oktober. Ik neem met een goed gevoel afscheid van KPMG maar vertrekken doe je nooit zonder reden. Aangezien PWC een directe concurrent van KPMG is ligt mijn overgang, zeker gezien het feit dat het hier een klein eiland is, redelijk gevoelig. Tegen degene die zich afvragen of mijn werk nu anders is kan ik zeggen dat mijn dagelijkse werk vrijwel hetzelfde blijft. Mijn klanten, collega’s, werklocatie en de controlemethodieken zullen veranderen maar in hoofdlijnen blijft mijn werk hetzelfde. Omdat ik vanuit KPMG Nederland naar KPMG Aruba ben gegaan heb ik mijn vertrek uiteindelijk eveneens met KPMG Nederland gecommuniceerd en gezorgd dat de deur daar is blijven openstaan voor de toekomst die uiteindelijk wel weer ooit in Nederland zal liggen.

Degene die net een reis naar Aruba hebben geboekt of juist voornemens zijn dit nog te gaan doen hoeven zich geen zorgen te maken. Hotel All in Resort Smulders & Teeuwen blijft gewoon geopend alleen wordt de all inclusive nu gefinancierd door een andere baas!!!!

Groeten
Franc

  • 22 September 2007 - 15:02

    Hilde En Roel:

    Heej Franc (Smullie natuurlijk ook!)

    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Te gek!!!

    We hopen dat je er veel uitdaging zult hebben en dat je er ook veel plezier zult gaan beleven.

    Nog een te gekke tijd daar en mss dat we nog een keer bij jullie op "bezoek" komen.

    Groetjes Hilde en Roel

  • 22 September 2007 - 15:05

    Suus B:

    Hee Franc en Marjo,

    Proficiat!!!
    Heeeel veel succes met je nieuwe uitdaging!
    Afscheid nemen is idd nooit leuk maar je moet uiteindelijk toch voor je eigen geluk kiezen!
    Succes met de laatste 'loodjes' bij KPMG en veel plezier vanaf 1 oktober.
    Tot volgend jaar!!!

    Kus Suus

  • 22 September 2007 - 15:11

    Margs:

    WAT EEN SHOCKERENDE TITEL!! francie, super dat je een nieuwe uitdaging hebt gevonden en dapper dat je deze stap hebt genomen! kei veel succes bij PWC vanaf 1 oktober! fijn ook dat jullie resort blijft voortbestaan, al kan ik niet beloven wanneer ik weer langs kom (wat mij betreft morgen?!!) 8)
    mijn programma: in ieder geval volgende maand 9 dagen naar Marokko, ook gefinancierd door mijn baas! en de toekomst? ik houd jullie op de hoogte! doen jullie dat ook?!
    wishing you all the best en ik mis jullie in ieder geval! :-)
    dikke zoenen! may

  • 22 September 2007 - 15:13

    Fam. Teeuwen:

    Heey Franc en Marjo!

    Franc, heel erg veel succes met je nieuwe baan. We hopen dat het een leuke uitdaging gaat worden en dat het een goede en leuke ervaring zal zijn.

    Groetjes Hai Arien Mandy en Sharon

  • 22 September 2007 - 15:46

    Kesselseweg 1A:

    Hallo Franc en Marjo van harte proficiat met je nieuwe baan en dat je er de uitdaging die je zoekt mag vinden.

    Groetjes Thijs,Mia,Sjors en Rick

  • 22 September 2007 - 16:03

    Steven:

    En nog steeds heb je het juiste kantoor niet gevonden;)

    Toch wens ik je daar al het beste!

    Ook de groetjes van Kimmel

  • 22 September 2007 - 17:01

    Mam En Pap:

    Charlie alweer een nieuwe uitdaging te gek maar toch heel veel succes .Nu nog lekker een weekje vrij geniet er van.
    groetjes tooske en janus

  • 22 September 2007 - 17:32

    Jeroen En Inge:

    He die Franc en marjo! Van harte kei proficiat met je nieuwe baan man! Leuk om te lezen, maar ik dacht wel effe oh die gaan naar een ander eiland ... gelukkig maar van niet! Succes met de baan en Marjo jij natuurlijk ook! Groeten van Inge en Jeroen

  • 23 September 2007 - 09:19

    Familie Fleuren:

    Hey Franc en Marjo,

    Super Franc van je nieuwe baan, we wensen je veel succes. Je moet altijd aan jezelf blijven denken.....
    Veel succes per 1 oktober..

    Groetjes Familie Fleuren

  • 23 September 2007 - 09:45

    Jan & Nadine:

    Hey France en Marjo,

    Zo te horen gaat het allemaal nog prima met jullie daar! Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij PWC! We moeten snel een keer bijpraten!!!

    Grtz Jan & Nadine

  • 23 September 2007 - 11:42

    Kimmel:

    Hey Bruder!!!

    Eindelijk heb je de knoop kunnen doorhakken. Ik ben trots op je (ondanks mijn eerste reactie toen)!!!

    Heel veel succes bij PWC, maar daar heb ik wel vertrouwen in!

    x Kim

  • 23 September 2007 - 16:11

    Mariëlla:

    Proficiat met je nieuwe baan! Ook ik werk niet meer bij Resort Arcen. Ik ga per 26-9 bij Healthcity Venlo werken. Dit is een all-in fitness keten.Omdat ik nog zeker 220 overuren heb blijf ik nog een tijdje bij Resort in dienst totdat mijn overuren op zijn. dit is een prima regeling. zo krijg ik zeker tot 1-1 salaris bij de een en de ander. Komt me goed uit, want ik heb net een andere auto gekocht.
    Nogmaals veel succes in je nieuwe baan en vele groeten uit Venlo!

  • 24 September 2007 - 08:28

    Vivianne:

    Hee, Gefeliciteerd met je nieuwe baan Franc!
    in eerste instantie dacht ik... o jee, ze komen weer naar NL, maar toen las ik verder en werd me duidelijk dat jullie gewoon lekker blijven genieten in jullie resort in Aruba! heerlijk, geniet er maar zo lang mogelijk van!

    Hier gaat alles goed, ik ben fijn bezig als Travel Counsellor en ik krijg gelukkig al aardig wat naamsbekendheid... da's altijd fijn!

    Tot schnell!

    groetjes, Vivianne

  • 25 September 2007 - 06:46

    Joep En Jans:

    Goed zeg.
    Veel succes met je nieuwe baan.
    Groetjes Joep en Jans. En een dikke knuffel van Siem

  • 26 September 2007 - 09:05

    Carolien:

    Hey Frenkie! Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij PWC. Weer een stapje carriere gemaakt he! Regel wel even bij contractbesprekingen dat je er kaartjes van Nederlands elftal bij uit houd!! En deze natuurlijk doorzend naar de Baarloseweg, hahaha. X
    Carolien

  • 26 September 2007 - 10:02

    Elke:

    Hee Marjo en franc!
    woow ja zeg echt een schokkende titel. Ik dacht ff jippie ze komen weer naar nederland!!!haha maar nee nog lekker genieten daaro. Maar Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben ik er eindelijk achter dat je bij KPMG werkt verander je van baan! haha! (Omdat ik ff bij ernst & young heb gewerkt, ken ik die namen nu ook haha)
    Maar in ieder geval nog veel plezieros daaro.
    O ja Maarten en ik hebben keuken en badkamer gekocht aaahh! komst dichtbij! maar heb er zin in! volgend jaar juni klaar. Ik ga er iets later bij (waarschijnlijk september)!
    doegiie
    elkiiiee

  • 13 Oktober 2007 - 14:53

    Margs:

    wat is er met jullie profiel foto gebeurd?! :-)

  • 17 Oktober 2007 - 15:13

    Hummol:

    Hee tieuwe tot morge he

  • 25 Oktober 2007 - 20:05

    Mams:

    hallo heldenaren

    hoe is het daar op Aruba? leuk om weer iemand te zien .van je vrienden jammer dat de tijd voor Guus en Lizet er ook weer bijna op zit .
    We weten zeker dat het voor jullie viertjes een super tijd is geweest.
    De rest lezen we wel een keer op de site

    groetjes toos en janus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, San Barbola

Berichtjes en nieuwtjes over ons volgen snel. Groetjes en tot snel.

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 111883

Voorgaande reizen:

11 Juli 2006 - 10 September 2009

Ons leven op Aruba

Landen bezocht: