De Coppertjes op Aruba en vakantie Nederland - Reisverslag uit Helden, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu De Coppertjes op Aruba en vakantie Nederland - Reisverslag uit Helden, Nederland van francenmarjo - WaarBenJij.nu

De Coppertjes op Aruba en vakantie Nederland

Door: Franc en Marjo

13 Oktober 2008 | Nederland, Helden

Familie Coppers op bezoek en naar Nederland!

Eind augustus, net voor ons bezoek aan Nederland, kwamen Suzanne, Ruud en de kleine Fleur op bezoek in Aruba. Ze hebben niet bij ons in huis geslapen, maar in het mooie complex “Divi Village” gelegen aan het mooie Tamarijn Beach.

Voor ons was het heeeeel speciaal dat we Fleur voor de eerste keer in het echt konden zien en ook echt konden vasthouden. Het was geweldig en al vanaf de eerste minuut was duidelijk dat het een leuke vakantie op Aruba zou gaan worden.

De twee weken dat Suzanne, Ruud en Fleur bij ons zijn geweest hebben we lekker veel tijd samen doorgebracht. Ze verbleven in een erg mooi en luxe appartement en daardoor hebben we veel samen in het Divi complex doorgebracht. Niet alleen het appartement (met plasma, vaatwasser, wasmachine, jacuzzi enz) maar ook het zwembad was mooi, groot en super. Fleur was net Pamela Anderson en kreeg ongekend veel aandacht! Dit laatste werd alleen maar meer omdat Fleur alleen maar aan het lachen was in het zwembad. Je kon zien dat ze het leuk vond.
We hebben net als andere keren ook weer enkele mooie restaurantjes op Aruba bezocht en weer lekker gegeten. Ook dit was natuurlijk erg gezellig aangezien we na 14 maanden elkaar niet gezien te hebben veel te vertellen hadden.

Een baby kun je natuurlijk niet zomaar alleen laten. De tijd die we samen vrij hadden hebben we veelal samen rondom het zwembad doorgebracht. Natuurlijk wilde we ook een leuke activiteit gaan doen. Omdat Fleur niet mee kon gaan zijn de dames samen een ochtend naar de Spa gegaan in Tierrra del Sol voor de kenners onder ons. De heren hebben een avontuurlijke Tomcar – tour gedaan. Deze tomcar tour betekent 4 uur lekker scheuren met een soort van buggy over het eiland aan de noordkant. Echt super gaaf!

Normaal moeten we gasten na hun verblijf bij ons weer uitzwaaien en afscheid nemen. Deze keer was dat niet nodig aangezien we met iedereen samen terug naar Nederland vlogen op donderdag 4 sept. Voor Marjo en Franc was dit na 15 maanden weer eens terug naar Nederland. We hadden er echt zin.

Na een mega lange file kwamen we vrijdagavond eindelijk thuis aan, waar het eerste stuk Limburgse vlaai op ons wachtte en natuurlijk het eten wat Marjo zo lekker vind speciaal door pap en mam gemaakt. Toch een beetje vroeg naar bed, want de volgende dag stond ons eerste activiteit op het programma, de vrijgezellendag van Guus en Lizet.
Franc is een dag en een nacht in Blankenberge geweest en Marjo is met de dames naar Venlo geweest. Het waren 2 super leuke feesten en het enige wat Franc erover kwijt wil is: What happens in Blankenberge stays in Blankenberge :).

Maandag was het moment suprême, de kleding voor de bruiloft moest gekocht worden. We zijn allebei geslaagd dankzij ons vrouwelijk gezelschap en het resultaat ziet u allen op 12 juni 2009.
De rest van de week hebben nog het een en ander voor onze bruiloft geregeld. Denk hierbij aan het bezoeken van juweliers, fotograaf, videoman, trouwauto, ambtenaar, trouwlocatie enz…..Met de ouders hebben we onze feestlocatie bezocht waar we vervolgens hebben genoten van een overheerlijke brunch. Het eten is goed daar!!!!

De twee weken in Nederland hebben we “gewoond” op de camping de Heldense Bossen. Hier hadden we een leuke bosgalow gehuurd. Het was dus echt vakantie voor ons….
De tweede week hebben we bij vrienden van ons in huis gewoond in Blerick. Inge en Jeroen nog bedankt hiervoor het was goed en leuk om op jullie huis en de twee katten te mogen passen.

Vrijdag 12 september hadden we de bruiloft waar we eigenlijk voor in Nederland waren. Guus en Lizet hebben een spetterend feest gegeven en natuurlijk zagen ze er prachtig uit. Het was een super dag en avond! Guus en Lizet veel plezier op jullie Honeymoon en bedankt voor het goede voorbeeld!!

Ook hebben we na deze twee jaar gemist te hebben eindelijk weer eens een echte Smullie daag mogen meemaken. Dit is de neven en nichtendag die jaarlijks wordt georganiseerd. Met de neven en nichten van Smulders zijn we een dagje naar FunForrest geweest in Tegelen. Een super leuke spannende activiteit. Het was natuurlijk leuk om iedereen weer te zien en om het een en ander van elkaar te weten te komen tijdens de Smullie quiz wat niet voor ieders oren bestemd is……zo ook de inside informatie over oma die we niet naar buiten kunnen brengen:).

Op donderdag 18 september was het weer tijd om afscheid te nemen. Op Schiphol zegt Mariet nog dat ze het raar vindt dat ze zo vaak op Schiphol komt, maar nog nooit een bekende Nederlander heeft gezien……en daar ineens komt Anita Witzier binnen voor een opname voor Memories. Snel wat foto’s gemaakt en Mariet toch ook weer in haar sas.

Het is nooit leuk om afscheid te nemen en ook deze keer niet. Gelukkig was onze Fleur degene die gewoon lekker bleef lachen……

Dit verhaal is een samenvatting van niet alles maar van enkele leuke dingen die we in Nederland hebben gedaan. Momenteel zijn we alweer een aantal weekjes op Aruba. Heerlijk om weer hier te zijn. We zijn lekker aan het genieten en weer lekker aan het werk. Het normale leven is weer begonnen en we gaan ons klaarmaken voor ons volgende bezoek van Minten en Moniek in november.

Het was weer super gezellig in Nederland en over ondertussen nog mar 7 maandjes zijn we er weer. Iedereen bedankt voor de gezellige dingen en tot in Juni 2009.

Franc en Marjo

• 13 Oktober 2008 - 14:08

Lizet En Guus:

hallo moppies!!
    wat leuk om jullie verhaal weer te lezen!
    Ook wij vonden het superleuk en speciaal dat jullie naar nederland waren gekomen voor de bruiloft!
    We hebben op en top genoten van alles en iedereen.
    Morgen vertrekken we vast naar amsterdam om woensdagmorgen vroeg naar sri lanka te vliegen..spannend!
    heel veel liefs
    Guus en lizet

• 13 Oktober 2008 - 16:03

Ruud:

ziet er goed uit het verhaal (samenvatting). Ik ben bezig met de film, dus binnenkort hoor/zie je hier wel iets van.

• 13 Oktober 2008 - 19:22

Nienke:

In een Tomcar zonder Tom? Dat kan eigenlijk niet, hoor... Maar de schattige foto's met Fleur maken dat ruimschoots goed, wat ziet het er heerlijk uit! Tot snel,
    x Nienke

• 15 Oktober 2008 - 19:53

Elke:

Hee Marjo en Franc!
    Wat een leuk verhaal en wat een scheetje: Fleur. Alleen maar lachen! A.S. zaterdag hebben ils, tink en ik weer een weekendje afgesproken...we denken jou er gewoon bij! Mis ons clubje en Aruba! Hier bijna samenwonen. Maarten woont er al in. Het is erg mooi geworden en zal een keer foto's sturen.Ik ga er 1 dec bij! Tot mails! x ellllie

• 16 Oktober 2008 - 13:44

Joke Moors:

Hallo franc
    mam is op dit moment bij mij(de vroegere buren) op de verjaardag,
    we zitten gezellig aan de koffie en de lekkere kersenvlaai.
    vanuit dörp veel groetjes en het allerbeste
    joke en ton

• 16 Oktober 2008 - 16:38

Mam:

Wat weer een mooi verhaal .mams moet het altijd lezen met tranen in de ogen .Maar als we zien dat alles zo goed gaat ,moet ik er weer even door heen.Wat ook leuke foto"s van die kleine Fleur. geweldig

groetjes moeders

• 16 Oktober 2008 - 22:07

Mariëlla:

Op 12 juni 2009 word ik 57!!

• 17 Oktober 2008 - 11:49

Suus En Fleur:

Hallo lieverds.

We hebben samen jullie verhaal gelezen en naar de foto's gekeken. Erg gezellig en natuurlijk was het voor fleur leuk om zichzelf te zien.We hebben wel een beetje heimwee want wat hebben we een leuke tijd gehad.
    Vandaag gaan we naar panningen om foto's te maken. jullie horen er van

liefs Suus en een knuffel van Fleur

• 17 Oktober 2008 - 22:03

Mariet En Jos:

Heei Marjo en Franc,
    wat en leuk verhaal en foto's van de familie Coppens op Aruba en jullie vakantie in Nederland.Vooral de kleine Fleur laat zich van haar beste kant zien(wat een smile).Ja en de 14 dagen dat jullie hier waren,waren om voordat we er erg in hadden.En
    nou gaan we ons langzaam geestelijk voorbereiden
    voor de reis en verblijf
    komende carnaval naar jullie toe.
    Groetjes Mam en Pap

• 18 Oktober 2008 - 05:42

Margs:

lieverds! oh wat een heerlijk verhaal weer! ik zat me al af te vragen wanneer de update zou komen, maar ik heb zelf een paar dagen in rehab gezeten op de perhentian islands in maleisie... heeeeerlijk! nu weer in thailand voor de laatste maanden van mijn reis. ik geniet van jullie verhaal en de foto's, jammer dat ik niet in nederland was (hoewel... jammer?!! hihi!) maar in ieder geval jammer dat ik jullie bezoek heb gemist. in juni 2009 gaat dat niet gebeuren hoor!
    en voor moeders mariet: lees ik dat je de grote stap gaat zetten? die grote enge vlieger in naar aruba?! ik ben trots op je en je zult zien: stelt niks voor!
    lieve may & franc: blijf genieten en lachen, jullie zien er goed uit! miss you mucho! xxx

• 13 November 2008 - 18:50

Mams:

Hoi Franc en Marjo

Nu ik dit aan het tikken ben zitten de volgende vacantie gangers in het vliegtuig we zijn dan ook heel benieuwd naar hun verhaal we wachten in spanning af geniet er van en dat doen jullie zeker de groetjes uit Helden van Pap en Mam

kusje er bij