Aruba..verslag van onze heerlijke relaxte vakantie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Aruba..verslag van onze heerlijke relaxte vakantie - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Aruba..verslag van onze heerlijke relaxte vakantie

Door: Franc en Marjo

Blijf op de hoogte en volg

16 December 2008 | Aruba, Oranjestad

Eindelijk was het dan zover...
De vakantie ging beginnen!!!

Donderdagmorgen eerst afscheid nemen van mijn allerliefste kids...dat was wel even minder.

Maar goed, toen zat moeders eindelijk in de trein...richting Schiphol. Dat vond ik al helemaal leuk, een paar uurtjes later zaten we in de lucht!!! Jaja, ik voor het raampje, genieten!!!

Na acht uur gingen we landen...DRIE dagen last van mijn oren gehad.
Maar wij waren wel in Aruba,en daar is oorpijn een stuk minder erg dan in Nederland!

Franc en Marjo stonden al op ons te wachten, en we werden warm ontvangen...lieve mensen,36 graden, zon... Wat konden we nog meer wensen???

Eten, drinken, luieren en genieten natuurlijk...

Het bier stond al in de koelkast, wat smaakte dat goed zeg!!! Het huisje, terras en de katjes waren allemaal even gezellig.
En als een blok viel ik even later in slaap
in ons knusse kamertje.

Dag 1 werd een shopdagje. Eric had natuurlijk wel een hippe zwembroek nodig...en een petje en een zonnebril en een korte broek en nog een...dus!!!

Hij was wel zo klaar met alles, dat dan weer wel!!! schoenen moest ie eigenlijk ook, maar het zijn toch slippertjes geworden.

Dag 2 werd genieten aan het allermooiste strand op Aruba... zo mooi!!! De pelikanen boven ons, op zoek naar eten,
geweldig hoe ze dan vlak langs je de zee indoken om een visje mee te pikken!!!

Marjo was zo lief die avond voor ons te koken... lekker.

De rest van de dagen hebben we vooral het eiland bekeken, gereisd met de
bus,taxi en veel gelopen.Gezellig in de stad gegeten, aan het strand gelegen, in de zee gezwommen en heel veel genoten van de rust!!!

Dag 7 hebben we alleen maar lui in bed gelegen... het weer was erg omstuimig!!! En wij ook...Dat was ook genieten!!!

Dag 8 was de zee nog steeds erg wild, heerlijk vond ik dat...ik voelde me net een dolfijntje in de hoge golven, helaas werd ik inneens verrast door een mega golf en verdween mijn nieuwe zonnebril voor eeuwig in de oceaan!!!

Sávonds nog lekker uit gaan eten en daarna op stap... een mega disco met een waterglijbaan. een beetje
appart was het sfeertje wel... maar wel gezellig met ons viertjes!!! En lekkere cocktails...

De rest van ons weekend stond eigenlijk ook in het teken van strand, shoppen (souveniertjes voor de kids)tennis kijken
eten en drinken...

En toen werd het zondagavond...
De bbq ging nog even aan, de vis die de mannen hadden gevangen die ochtend werd verorberd en toen moesten we vliegen!!!

Weer lekker terug naar mijn kids, mijn huisje, mijn katertjes en mijn telefoontje!!!

In 9 uurtjes tijd van 36 naar 6 graden, das wel weer wennen!!!
Sneeuw is ook mooi, zullen we maar zeggen...


Nog effe Franc en Marjo bedanken voor hun super gastvrijheid...je zult mij maar tien dagen in huis hebben!!!

Groetjes Eric en Monique

  • 18 December 2008 - 21:24

    Mam:

    Wat hebben ze het weer mooi gehad een leuk verhaaltje van Eric en Monque ze hebben echt lekker vacantie gehad daar bij jullie en weer gast vrij geweest wat wil dan nog meer

    groetjes moedertje teeuwen

  • 18 December 2008 - 21:25

    Mam:

    Wat hebben ze het weer mooi gehad een leuk verhaaltje van Eric en Monque ze hebben echt lekker vacantie gehad daar bij jullie en weer gast vrij geweest wat wil dan nog meer

    groetjes moedertje teeuwen

  • 19 December 2008 - 09:31

    Margs:

    hoe was BONAIRE?!!!! xxx

  • 19 December 2008 - 11:10

    Fleurtje En Suus:

    Hallo,
    Fleur en mamma hebben samen naar de fot's gekeken. We vonden het er goed uit zien. Fleur reageert echt op jullie twee. Fijn dat eric en monique zo genoten hebben. Het is gewoon heerlijk om bij jullie te zijn. Zo nu eerst kerst en oud op nieuw. Daarna zullen je pap en mam komen. Echt geweldig om naar uit te kijken.
    Franc en marjo tot snel. Zullen we bellen via de computer. Ik ben nu twee weken vrij. Lekker genieten van ons meisje.
    xxxxxxxxx van Fleur en Suus

  • 19 December 2008 - 13:11

    Lizet:

    het ziet er weer allemaal erg gezellie uit!
    Leuk dat jullie alle 4 genoten hebben!
    gr lizet en guus

  • 19 December 2008 - 19:19

    RIEK:

    ZO TE ZIEN HEBBEN JULLIE HET WEER LEUK GEHAD!!EN DIE VERHALEN DAN,SUPER!
    DE FOTO"S ZIJN OOK ALTIJD MOOI.GENIET ER MAAR VAN. GROETJES RIEK THEEUWEN

  • 20 December 2008 - 19:03

    Mam Smulders:

    heb net het verhaal gelezen,heel leuk wat een dikke vis heeft Frank en Eric gevangen, moet je straks ook met Jos doen Franc. 36 graden is wel warm. Marjo en Franc tot 19 feb
    groetjes mam

  • 23 December 2008 - 12:37

    Vivianne:

    Hi Marjo en Franc!

    Bij deze wil ik jullie vanuit het koude Maastricht een zonnige kerst en een gelukkig Nieuwjaar wensen!!!!

    Groetjes uit Maastricht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Berichtjes en nieuwtjes over ons volgen snel. Groetjes en tot snel.

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 111856

Voorgaande reizen:

11 Juli 2006 - 10 September 2009

Ons leven op Aruba

Landen bezocht: