Prettig kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Prettig kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Prettig kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar

Door: Franc en Marjo

25 December 2008 | Aruba, Oranjestad

Hallo lieve mensen,

Vanuit Aruba wensen wij iedereen:

Een mooie kerst en een gelukkig nieuwjaar.

Merry Christmas and a Happy New Year

Bon Pasco i feliz ana Nobo.

Veel liefs Franc en Marjo

• 25 December 2008 - 17:16

Tante Pieta:

Ha Marjo en Franc. Ik ben de eerste zo te zien, dus wij wensen jullie ook nog een paar fijne kerstdagen en een geweldig fijn 2009. Maar dat zal wel lukken, met jullie huwelijk in het vooruitzicht.Groetjes Jan Pieta Laura Sjors.

• 25 December 2008 - 18:12

Margs:

Bangkok, 26 december 2008: 01.12am lokale tijd (2.12pm Aruba tijd!!...)..... sinds anderhalve dag herenigd met broerlief na negen maanden. alweer een jaartje ouder (al voel ik me nog PIEP!) en met veel te veel Singha bier in m'n mik vlieg ik over niet minder dan zes uurtjes naar Myanmar...! het laatste stukje van mijn reis...!

lieve marjo, lieve franc, ik hoop dat jullie een gezellige kerst hebben, onder de kerstboom en in de zon, net als ik, hoe heerlijk?! en natuurlijk wens ik jullie ook een goed, gelukkig, gezond, liefdevol, reislustig en sprankelend nieuwjaar! dat in 2009 al jullie wensen (en die van mij!!) uit mogen komen! het wordt voor jullie een heel speciaal jaar en ik ben blij dat ik dat met jullie mag delen!

een hele dikke kus van may, die al lang in haar bedje in bangkok had moeten liggen!

love you, miss you! hasta pronto!
    besos grandes!
    xxx 8)

• 25 December 2008 - 18:35

Ome Thijs Tante Tony:

Hallo Marjo en Franc,

Jullie ook fijne feestdagen en de allerbeste wensen en een liefdevol huwelijksjaar voor 2009.

Veel liefs Tanta Tony en Ome Thijs.

• 26 December 2008 - 12:34

Suus B:

Hee Marjo en Franc,

Jullie ook hele fijne kerstdagen en een mooi 2009.
    Het wordt een heel speciaal jaar voor jullie. Hopelijk komen al jullie wensen en dromen uit en wordt het een jaar waarvan jullie na afloop kunnen zeggen: het waas schôn!!!

Dikke kus,
    Suus

• 26 December 2008 - 18:35

Ruud, Ellis & Tess:

Hopelijk heb ge net zon lekker kersdiner gehad as os...mit veül sjnië en glühwein...
    Vur 2009 de allerbiste winse en un sjoëne broelof!

groetjes oet Bree

• 27 December 2008 - 19:21

Suzanne:

mery christmas kerstman en vrouw.Jullie zien er weer stralend uit. Lekker kerstdiner gehad? Nu op naar oud en nieuwjaar. 2009 zal een jaar worden voor julie om nooit te vergeten. Ons klein kerstmeisje krijgt weer twee tandjes erbij.

liefs suus

• 28 December 2008 - 11:04

Pap En Mam:

wat een mooie foto onder de kerstboom .Een heel gelukkig paartje .Franc en Marjo een gezellige jaar wisseling en alle goede voornemens voor 2009 .De bruiloft komt nu steeds dichterbij . Maar wij komen nog eerst lekker bij jullie op vacantie.
    groetjes en kus van pap en mam

• 28 December 2008 - 12:03

Elke En Maarten:

Hoi marjo en Franc.
    Leuke kerst gehad? Lekker zoals alle Nederlanders gegourmet?! haha. Nog fijne dagen en alvast gelukkig nieuwjaar! Dikke kus van Maarten en Elke. o ja, sinds 1 december wonen we samen!Ons nieuw adres is: Klapstraat 172-E, 6931 CN Westervoort.
    ik zal je binnenkort wel even mailen.update van leventje hiero!

• 28 December 2008 - 13:08

Mariella:

Ook ik wens jullie vanuit Venlo een fantastisch 2009 toe!

• 28 December 2008 - 15:40

Pap En Mam (smul):

He kerstmuts Marjo en kerstmuts Franc.wat een mooie foto,alleen zou het er bij moeten vriezen,tenminste voor mijn gevoel.Dat vriezen dat doet het hier wel.
    Zo en nu maken we ons op om het oude jaar
    vaarwel te zeggen,en 2009 te verwelkomen.Een heel belangrijk jaar voor onze families.We kijken er naar uit.
    Bij deze wensen we jullie en iedereen die dit leest enne goeie roets en een gelukkig,maar vooral gezond 2009.

• 29 December 2008 - 16:18

Familie Fleuren:

Hoi Franc en Marjo,

Hopelijk hebben jullie leuke en gezellige kerstdagen achter de rug.

Op naar het volgend jaar wat voor jullie een topjaar gaat worden met de bruiloft in het vooruitzicht.

Fijne jaarwisseling

Groetjes familie Fleuren

• 30 December 2008 - 17:53

Mandy:

Ha Franc en Marjo!

Het allerbeste veur 2009!!!! Dat t zeker veur jullie n onvergetelijk joar moog were!

xxx
    Hai Arien
    Mandy Edje
    Sharon Zico

• 31 December 2008 - 10:13

Kim En Steven:

Hey lieverds.....

Vandaag is het oudjaarsdag dus bij deze willen we jullie een goed oud op nieuw toewensen en dat 2009 een liefdevol jaar mag worden!!

Tevens wij zijn twee dagen naarAntwerpen geweest was erg gezellig!

Liefs