Laatste bezoek Toos en Jan - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Laatste bezoek Toos en Jan - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Laatste bezoek Toos en Jan

Door: Toos en Jan

25 Mei 2009 | Aruba, San Barbola

Donderdagmorgen 6 uur de wekker loopt af. Ik maak Jan wakker en zeg komop pap we gaan naar Franc en Marjo op Aruba.
Oom Ton heeft ons naar schiphol gebracht. Het vliegtuig vertrok om 12.50 uur en na 10 uur vliegen waren we weer op ’t zonnige Aruba.

Wij werden daar weer hartelijk opgewacht en ontvangen en blij waren we dat we Marjo en Franc weer in onze handen konden pakken na 7 maanden.

Toen wij aankwamen op San Barbola 285 stond de fles champagne al klaar want samen hadden wij wat te vieren het was namelijk Jan zijn eerste VUT-DAG.
Verder was er nog meer feest want koning had 3 poesjes gekregen geweldig toch erg leuk.

Franc en Marjo hadden weer van alles voor ons in petto, het begon met een heerlijke brunch de volgende dag.
Ook werden we verrast met een boottrip. Het was een prachtige boot met diverse cocktails en snacks.
Verder hebben we nog getoerd op het eiland met de Jimny langs prachtige villa’s en witte stranden die nergens zo mooi zijn als op Aruba.

Toen Franc en Marjo weer moesten werken zijn wij heerlijk naar Oranjestad gewandeld waar we lekker hebben geluncht en wat hebben gewinkeld en natuurlijk enkele cocktails hebben gedronken.

Op Moederdag werd Toos een heerlijke brunch aangeboden in een fantastisch restaurant op de golfbaan Tierra del Sol.
Tijdens de brunch kwam een fotograaf een foto knippen van ons vieren en jawel hoor daags daarna stonden wij in de Aruba krant.

Diverse keren zijn wij naar het strand geweest waardoor wij met een bruine tint huiswaarts zijn gegaan.

Gezellig was het ook in huize Peter en Rinie Granneman met snacks, rose en witte wijn.

Daags voor vertrek hebben wij franc en Marjo nog een geweldig diner aangeboden in The Old men en the sea in Savaneta.
Geweldigde entourage met tafel en stoelen in het mooie witte zand.
Dit hadden ze wel verdiend door het behalen van Franc zijn register accountancy, waar zijn ouders zeer trots op zijn.

Wij zullen nog vaak terugdenken aan deze twee weken op Aruba en wij zullen het missen daar jullie dit jaar weer naar Nederland komen.

Franc en Marjo, bedankt voor alles het was weer uiterst TOF de gastvrijheid van beiden.

Na een dikke pakkerd van jullie en wat emoties zijn wij l4 mei door jullie uitgezwaaid op het vliegveld.

Groetjes Toos en Jan

• 25 Mei 2009 - 17:48

Je Zusje!!!!:

Lieve Franc en Marjo!!

Deze keer heb ik de eer om het eerste een reactie te geven op bovenstaand bericht.

Pap en mam hebben weer genoten!!
    Franc en Marjo tot snel weer en dan komt de bruiloft heel dicht in de buurt, wij zijn er bijna klaar voor,

liefs Kim en Steven

• 25 Mei 2009 - 20:56

Margs:

dat klinkt weer als ontzettend leuk bezoek! en nu aftellen en voorbereiden voor jullie bezoek aan nederland. als het weer zo is als de afgelopen dagen mag niemand klagen! ik ook niet, want ik heb 't harstikke druk op 't werk! maar 6 en 12 juni vrij he!! dikke kussen lekkere levensgenieters! xo