Vakantie Jos en Mariet - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu Vakantie Jos en Mariet - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van francenmarjo - WaarBenJij.nu

Vakantie Jos en Mariet

Door: Franc en Marjo

09 Maart 2009 | Aruba, Oranjestad

19 februari 2009 huize Smulders 6.00 uur ring,ring,ring(wekker)
Goeiemorgen Mariet,het is nu zover,we gaan dadelijk met de auto naar schiphol
voor 14 dagen vakantie op Aruba het happy Island van Marjo en Franc.
Goeiemorgen Jos,je weet ,ik heb vannacht licht geslapen want je weet wel ,dat vliegen he!
Ja megje ,een klein pilletje en het lijkt of je er naar toe zweeft.
Ja joong,dat moeten we nog zien.
Op Aruba aangekomen en verwelkomt door Marjo en Franc hadden we toch het
gevoel,dat het vliegen was meegevallen,al duurde de vlucht incl.tussenstop op Bonaire 13 uur.
Vrijdags werd er met Marjo Oranjestad bezocht(Marjo had vrij maar Franc moest werken,ja,ja maar verschil moet er wezen, toch ?)De lunch werd wel met zijn vieren genoten.
Zondags was het carnaval en dat werd op Aruba gevierd met een grote,wel 6 uur durende optocht in Caribische stijl.Franc had via zijn werkgever VIP plaatsen kunnen reserveren,zodat we alles goed konden bekijken onder het genot van een hapje en genoeg koud drinken,wat wel nodig was want warm was het.
Nu moest Marjo werken,maar we hebben het zonder Marjo allemaal goed kunnen bekijken,en te bekijken was er genoeg he Franc ?
Voor maandag werd er een heuse Jeep Wrangler gehuurd en lieten Marjo en Franc ons het ware Aruba zien.En zo'n Jeep was ook wel nodig,want de wegen zijn al niet zo goed,maar als je dan in het Natural Park komt,heb je soms het gevoel dat je daar niet meer uitkomt.En toch kwamen we soms nog een (gewone auto) tegen,maar of die 't overleeft hebben betwijfel ik.Soms kwamen we al wrakken tegen die daar volgens mij al langer lagen.Maar prachtig was het,een hele happening dus met de vuurtoren,de grotten en de Natural Bridge,als was deze niet meer helemaal ongeschonden.
Richting Baby Beach bleek,dat daar nog carnaval gevierd werd en konden we daar die dag niet komen.
Wel werd met Marjo afgesproken dat zij daar, op haar eerst volgende vrije dag in haar eigen Jeepje met ons naar toe zou gaan,want we moesten daar zeker geweest zijn,en prachtig was het.
De hooiberg hebben we ook nog beklommen en dat ging vrij aardig,al hadden we daags er na wel op verschillende plaatsen spierpijn.
Tussendoor heeft Jos ook de oleanders gesnoeid en de takkenschaar naar de kl...n geholpen,maar wat wil je ook als je met zo'n ding takken van rond 8 cm moet door zien te krijgen.
In de fantastische 2 weken hebben we wel gemerkt dat Marjo en Franc de afgelopen 2 1/2 jaar niet hebben stil gezeten qua restaurantbezoek,want ze wisten ons naar de mooiste,intiemste en lekkerste plekjes te krijgen,!! hulde !!
Het middelste weekend waren we door,en met Marjo en Franc uitgenodigd (verjaardagscadeau) voor een verblijf in het Westin hotel.Dit was een fantastisch
weekend met alles erop en eraan.Mariet heeft in het casino ook nog 15 dollar
gewonnen,en wilde de volgende al weer terug naar het casino.
Ook bleek dat Huize Teeuwen-Smulders inderdaad een plek is om van een
niet echte kattenvriend als Mariet een echte poezenmoeder te maken.
Daar heeft koning(zo heet de huidige kat van Marjo en Franc)wel voor gezorgd,
wat een schatje.
Nou Marjo en franc,nog bedankt voor de 14 fantastische dagen met, en door jullie verzorgd.We hebben nu een goede indruk gekregen waarom jullie het de afgelopen 2 1/2 jaar daar vol hebben gehouden.
Voor ons is het een eiland waar je heerlijk op vakantie kunt gaan,maar we blijven toch liever wonen in ons kikkerlandje,waar je goed kunt wandelen en fietsen(je hoeft maar een hobby te hebben)
S'avonds werd er regelmatig ook nog een kaartje gelegd en werd Marjo na 2 weken de uiteindelijke eindwinnaar,al zag het daar in het begin niet naar uit.
Zoals je leest waren het 2 fantastische,niet te missen vakantiedagen.
Marjo en Franc nog van harte bedankt en tot ziens op 5 juni voor alweer de volgende grote stap in jullie prille bestaan.
Mam en Pap.

• 10 Maart 2009 - 08:58

Nichtje Sandra:

Ha BROENE familie!

Wauw, wat leuk om te lezen hoe jullie met zijn allen genoten hebben...En ome Jos moest toch weer even wat in de tuin doen daar in Aruba? Leuk hoor...

Ik heb jullie pap en mam al gezien, wat zijn ze verschrikkelijk bruin!! Staat ze wel goed die BROENE kleur...

Erg fijn dat jullie, na lang uitkijken naar...met zijn 4en goed genoten hebben..

Tot snel weer...Op naar jullie volgende avontuur...

Liefs vanuit nijmegen

• 10 Maart 2009 - 09:16

Pieta:

Hallo,Leuke foto's. verslag lees ik later.Al heb ik zondag bij oma al veel gehoord.Doei doei.

• 10 Maart 2009 - 17:01

Inge:

Hallo Lieve allemaal,

Super leuk om te lezen dat jullie het daar zo goed naar je zin hebben gehad.....ik word meteen weer jaloers als ik de foto's zie....tot snel en tot mails,

Groetjes Inge
    xxxxx

• 11 Maart 2009 - 18:53

Mams:

Hallo Franc en Marjo

Wat en mooie foto"s van jullie vieren daar op Aruba. Wat zijn we blij dat Jos en Mariet dit ook hebben gezien nu weten ze ook waar jullie daar allemaal gedaan hebben Het verhaal van Jos en Mariet is ook erg leuk om te lezen.
    Maar over een paar weekjes zijn wij ook weer bij jullie we hebben er weer zin in

de groetjes van pap en mam Teeuwen

• 12 Maart 2009 - 12:33

Margs:

CHAPEAU MARIET! ik weet nog goed, bijna drie jaar geleden, op het afscheidsfeest van marjo en franc toen ik vroeg of jullie hen ook gingen opzoeken: je zei standvastig NEE! "ich stap zoeën vleegmesjien neet in!!". dat zei mijn moeder ook toen wij kinders voor 't eerst in 't buitenland zaten, maar daar is ze snel van teruggekomen en ondertussen vliegt ze overal naar toe om ons te zien! En jij ook en daar ben ik reuze trots op! en natuurlijk is 't voor may en franc heerlijk en geweldig om jullie te kunnen laten zien waar zij nu wonen en gelukkig zijn. SUPER! PETJE AF!!

heerlijk ook om jullie foto's en gelukkige gezichten te zien, vooral op zo'n druilerige dag als vandaag! als 't kon, zou ik zo de vlieger inspringen naar de zon... maar helaas...! :-(

genieten jullie nog maar even na van deze fantastische reis en hopelijk tot snel weer 'n keer! en voor de familie teeuwen, die ondertussen kind aan huis zijn in aruba, ook weer heel veel plezier daar!

zoenen voor allemaal en een extra dikke kus voor may en franc! xxx
    ;-) :-D 8)

• 12 Maart 2009 - 18:59

JN:

Franc ik heb jou geprobeerd een mail te sturen met wat vragen mbt KPMG Aruba maar ik kreeg de melding terug dat je email adres niet bestaat daar. Zou je mij een bericht terug kunnen sturen zodat ik je vragen kan stellen?

groet JN

JNvanAalsum@gmail.com

• 20 Maart 2009 - 15:48

Vivianne:

Hi marjo!

leuk om je ouders nog eens te zien... al is het op een foto!

Fijn dat alles nog steeds zo gezllig is in Aruba! Als ik de foto's zie dan word het ook weer tijd om op vakantie te gaan... het begint echt weer te kriebelen!
    Over een dikke 9 weken dan gaan we (wederom) naar Formentera!!!!

HOSSSSAAAA

Dikke kus uit Maastricht,